جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جنبش خیریه‌های اسلامی برای قربانیان حمله تروریستی منچستر

حوزه/ خیریه‌های اسلامی با نام «توسعه و تعامل اسلامی» و «درخواست بشر» به طور جداگانه وب‌سایت‌هایی راه اندازی کرده و خواستار جمع آوری کمک مالی برای قربانیان حمله منچستر شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از thesun، خیریه اتحادیه اسلامی در انگلیس وب‌سایتی برای جمع آوری کمک‌های مالی برای قربانیان حمله تروریستی در منچستر راه اندازی کرده است. در این راستا مسلمانان منچستر و جامعه اسلامی انگلستان اعلام کرده‌اند که با همدیگر به عزای این فاجعه غم‌انگیز می‌نشینند.

خیریه «توسعه و تعامل اسلامی» با نام مخفف «مند» با راه اندازی یک وب‌سایت اینترنتی قصد جمع آوری 100 هزار دلار کمک مالی برای قربانیان حمله تروریستی کنسرت در منچستر دارد.

در بیانیه‌ای در وب‌سایت این سازمان خیریه آمده است: افکار و دعاها‌ی ما برای کسانی است که عزیزان‌شان را در این حادثه از دست داده یا اعضای خانواده آن‌ها در این حمله مجروح یا ناپدید شده‌اند. ما جامعه بسیاری قدرتمندی داریم و در کنار یکدیگر به عزای این فاجعه غم انگیز می‌نشینیم. به علاوه برای سلامتی هر چه سریعتر مجروحان این حادثه نیز دعا می‌کنیم.

به علاوه موسسه خیریه اسلامی «درخواست بشر» نیز با راه اندازی وب‌سایتی با عنوان «مسلمانان برای منچستر» با انتشار بیانیه مشابهی خواستار جمع آوری کمک‌های مالی برای قربانیان این حمله تروریستی و خانواده‌های آن‌ها شده است.

در حمله تروریستی روز گذشته در کنسرتی در منچستر انگلستان، مجموعا 22 نفر از جمله تعدادی کودک جان خود را از دست داده و 59 نفر دیگر نیز مجروح شدند. گروهک تروریستی داعش مسئولیت این حمله را به عهده گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha