جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امضای تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه مذاهب اسلامی و دانشگاه جامع اسلامی اندونزی

حوزه/ تفاهم نامه همکاری میان «دانشگاه مذاهب اسلامی» و «دانشگاه جامع اسلامی علاء الدین» شهر ماکاسار اندونزی با حضور دکتر مختاری و پرفسور مسافر و درجریان سفر هیئت دینی و تقریبی ایران به اندونزی به امضا رسید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، تفاهم نامه همکاری میان «دانشگاه مذاهب اسلامی» و «دانشگاه جامع اسلامی علاء الدین» شهر ماکاسار اندونزی با حضور دکتر مختاری و پرفسور مسافر و درجریان سفر هیئت دینی و تقریبی ایران به اندونزی به امضا رسید.

سفر هیئت علمی و ریاست دانشگاه علاءالدین به ایران و حضور دانشگاه مذاهب اسلامی، ایجاد فرصت های مطالعاتی برای دانشجویان ارشد و دکتری هر دو طرف و همچنین عملیاتی کردن تفاهم نامه ها برای فعالیت های دانشگاهی از جمله بندها و مفاد این تفاهم نامه می باشد.

گفتنی است این تفاهم نامه در جریان سفر هیئت ایرانی به اندونزی به امضای «دکتر محمد حسین مختاری رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی» و «پرفسور مسافر رئیس دانشگاه جامع اسلامی علاء الدین شهر ماکاسار» رسید.

دانشگاه جامع اسلامی علاء الدین در شهر ماکاسار استان سولاویسی جنوبی اندونزی یکی از بزرگترین دانشگاه های این منطقه و زیر نظر وزارت دین کشور اندونزی است که 40 هکتار مساحت و 25 هزار دانشجو و 250 استاد و هیئت علمی دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha