جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه از ۲۰ سال گذشته صدای تهاجم فرهنگی و آژیر قرمز غارت فرهنگی به گوش می‌رسد و آیا ما در این میدان پناه گرفته‌ایم، تاکید کرد: باید با تهاجم فرهنگی با برنامه ریزی ایستاد.

 به گزارش خبرگزاری«حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز در مراسم گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر، در بیرجند به حماسه سازی رزمندگان اسلام در سوم خرداد سال ۶۱ اشاره کرد و اظهار داشت: خرمشهر را اراده الهی از چنگ شیاطین جهانی آزاد کرد.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان جنوبی در ادامه با بیان اینکه هوای نفس و علایق دنیایی، انسان ها را از خدا و ولی خدا دور می کند، افزود: خداوند در آخرت از مردم در خصوص کسانی که به دوستی انتخاب کردند خواهد پرسید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دوستی که منشأ خدایی نداشته باشد، گمراهی است، گفت: محبت پدر و مادر به فرزند و محبت اهل ایمان به مردم از مظاهر محبت خدا به بنده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه متاسفانه مردم در طول تاریخ با اولیای الهی خوب رفتار نکردند، گفت: چنانچه مردم دوست واقعی خود را اشتباه بگیرند، همان خواهد شد که با اولیای الهی کردند.

وی با بیان اینکه امروز دوست و دشمن در جهان وجود دارد، گفت: اگر در بحث دوست و دشمن مسئله را بفهمیم می بینیم که در عالم هستی تنها یک مبداء دوستی است و آن هم خداست. محبت مومن یک طرفه است و توقف ندارد و هرچه ایمان بالاتر برود، این محبت نیز تشدید می‌شود و خداوند به دلیل اینکه بندگانش را دوست دارد، دست آنان را در دست علی بن ابی طالب قرار داده است.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه از 20 سال گذشته صدای تهاجم فرهنگی و آژیر غارت فرهنگی به گوش می‌رسد و آیا ما در این میدان پناه گرفته‌ایم، افزود:  باید با تهاجم فرهنگی با برنامه ریزی ایستاد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha