شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نشست «شورای هماهنگی امور قرآنی تفسیری مساجد قم»

حوزه/ به همت معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم نشست «فعالان و شورای هماهنگی امور قرآنی تفسیری مساجد استان قم» به منظور توسعه فرهنگ قرآنی برگزار شد.

حجتالاسلام  جلیلی در گفت وگو با خبرگزاری حوزه، گفت: نشست شورای هماهنگی امور قرآنی و تفسیری مساجد استان قم صبح امروز در معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان قم برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه نمایندگانی از جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم، مدیر امور مساجد معاونت تبلیغ، سازمان تبلیغات، اداره کل فرهنگ و ارشاد، اداره کل اوقاف و امورخیریه، ستاد اقامه نماز استان و چهار سرگروه قرآنی تفسیری استان قم در مناطق چهارگانه حضور داشتند.

مدیر امور مساجد معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم بیان کرد: بحث اصلی این نشست که در واقع یک نشست هم اندیشی و اجرایی برای طرح ریزی آینده فعالیتهای قرآنی در استان قم با موضو اصلی تفسیر برگزار شد.

وی گفت: در واقع در این نشست بحث است بیان تفسیر ائمه جماعات در مساجد استان بود؛ یکی از مباحث مطروحه در خصوص راهکارهای رصد و رفع آسیبهای حوزه فعالان مسجد بود.

دبیر این نشست بیان کرد: در این نشست همچنین در زمینه راهکارهای تبلیغی که با موضوع مباحث قرآنی و تفسیری به صورت شیوههای مثبت توسط ائمه جماعات استان استفاده شود، بحث شد.

وی گفت: همچنین در این نشست مقرر شد که از ظرفیتهای عمومی از فعالیتهای مردمی در امر تبلیغ کمک بگیریم؛ بحث استفاده بیشتر از مباحث تفسیری و زندگی قرآنی در عرصه رفع ناهنجاریهای اجتماعی و سیر زندگی از دیگر مباحثی بود که در این جلسه مطرح شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha