جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فلسطین

حوزه/ روز گذشته شهر کیف پایتخت اوکراین شاهد تجمع فلسطینیانی بود که برای اعلام همبستگی با اسرای فلسطینی حاضر در زندان های رژیم صهیونیستی در مقابل مقر سازمان ملل در این شهر تجمع کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، روز گذشته شهر کیِف پایتخت اوکراین شاهد تجمع فلسطینیانی بود که برای اعلام همبستگی با اسرای فلسطینی حاضر در زندان های رژیم صهیونیستی در مقابل مقر سازمان ملل در این شهر تجمع کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع دست نوشته هایی در محکومیت اقدامات رژیم اشغالگر در دست داشتند و شعارهایی مبنی بر محکومیت جنایت های صهیونیست ها نسبت به اسرای فلسطینی در زندان های این رژیم سر دادند.

مهندس خلیل عمرو رئیس مهاجران فلسطینی ساکن اوکراین در سخنان خود در این تجمع بر اهمیت حمایت از اسرای فلسطینی و اقدامات اعتراض آمیز از جمله اعتصاب غذای آنها تاکید کرد و در ادامه به بیان گوشه هایی از درد و رنج اسرای فلسطینی در زندان های رژیم اشغالگر پرداخت.

در این تجمع رؤسای مهاجران سایر کشورهای عربی نیز در سخنان خود با اسرای فلسطینی اعلام همبستگی کردند و به مردم فلسطین به خاطر مبارزه با رژیم صهیونیسیت و تلاش برای رسیدن به آزادی تبریک گفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha