پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله شیخ عیسی قاسم

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمی‌صادق ضمن محکومیت شدید هجوم مزدوران آل خلیفه به بیت آیت‌الله قاسم، گفت: همه می‌دانند که رژیم‌های منحط و مرتدی همچون آل خلیفه و آل سعود که حامی وهابیت خبیث و تکفیری هستند، از خود اختیاری ندارند و با خوش رقصی برای آمریکایی‌ها، دست به جنایت می‌زنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدهادی رحیمی‌ صادق در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با انتقاد شدید از هجوم ددمنشانه مزدوران آل خلیفه به منزل آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، اظهار داشت: متاسفانه امروزه اغلب مسلمانان کشورهای اسلامی و به خصوص جوامع مظلوم شیعه، تحت فشارها و ظلم‌های بی‌سابقه‌ دولت‌های مزدور و دست نشانده قرار دارند.

وی افزود: همه می‌دانند که رژیم‌های منحط و مرتدی همچون آل خلیفه و آل سعود که حامی وهابیت خبیث و تکفیری‌های تروریست هستند، از خود اختیاری ندارند و با خوش رقصی برای آمریکایی‌ها، دست به جنایت در منطقه می‌زنند.

خوش رقصی آل سعود و آل خلیفه برای آمریکایی ها

مدیر حوزه علمیه تهران ادامه داد: دولت‌های مرتجع و ظالم آل سعود و آل خلیفه خیال می‌کنند با خیانت علیه مسلمانان و خوش رقصی برای آمریکایی‌ها، می‌توانند از پشتیبانی و حمایت قدرت‌های استکباری برخوردار شوند، در حالی که این خیال آن‌ها توهمی بیش نیست و بهترین شاهد بر این مطلب سرنوشت صدام ملعون است. زیرا آمریکایی‌ها تا می‌توانستند از طریق رژیم بعث، از ثروت و منافع عراقی‌ها علیه کشورهای مسلمان استفاده کردند و زمانی که متوجه شدند صدام ملعون دیگر برای آن‌ها کارایی لازم را ندارد، با تحقیر او را از میان برداشتند.

سرنوشت صدام و قذافی در انتظار آل سعود و آل خلیفه است

وی تصریح کرد: قطعاً سرنوشت صدام و قذافی در انتظار آل سعود و آل خلیفه خواهد بود، کما این که رئیس جمهور آمریکا قبل از رفتن به عربستان و امضای قراردادهای فروش تسلیحات، گفته بود «آل سعود همچون گاو شیرده‌ای است و تا زمانی که شیر می‌دهد باید بدوشیم و هر زمان که شیرده نباشد او را کنار خواهیم انداخت». ولی متاسفانه سران رژیم‌های خبیث آل سعود این مطلب را نمی‌فهمند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمی‌ صادق یادآور شد: در زمان حضور رئیس جمهور آمریکا در عربستان، رژیم آل خلیفه برای خوش خدمتی به آمریکایی‌ها حکم بازداشت رهبر نهضت اسلامی شیعیان بحرین حضرت آیت‌الله عیسی قاسم را صادر و ناجوانمردانه به بیت ایشان حمله کرد و شماری از شیعیان و علاقمندان ایشان را به شهادت رسانده و یا مجروح ساخت.  قطعاً این گونه اقدامات باعث بیداری بیشتر مردم منطقه، و مبارزه مسلحانه‌ مردم بحرین علیه رژیم آل سعود و آل خلیفه خواهد شد.

مردم بحرین اهل جهاد و شهادت هستند

وی با بیان این که مردم بحرین اهل جهاد و شهادت هستند، اظهار داشت: با توجه به روحیه شهادت طلبی مردم بحرین، بازنده اصلی این اتفاقات در دراز مدت رژیم آل خلیفه و آل سعود خواهند بود. ولی آنچه که باعث تأسف است، سکومت مجامع بین‌المللی است. باید معلوم شود که چرا سکوت مرگباری سازمان کنفراس اسلامی را فرا گرفته و واکنشی نسبت به این جنایات نشان نمی‌دهد.

سکوت سازمان ضدملل و شورای ضد امنیت

مدیر حوزه علمیه استان تهران افزود: باید معلوم شود، چرا و به چه علت سازمان ملل که در واقع سازمان ضد ملل است و یا شورای امنیت که در حقیقت شورای ضد امنیت است، در برابر این همه ظلمی که علیه مردم یمن و بحرین می‌شود، سکوت کرده است و چشم خود را بر روی جنایات آل سعود و آل خلیفه بسته است.

امید مظلومان بحرین و یمن به امت اسلامی است

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمی‌ صادق در پایان با بیان این که طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه نباید در قبال جنایات آل خلیفه سکوت کنند، عنوان داشت: توقع ما از مسئولین جمهوری اسلامی که ام‌القرای آزادی‌خواهی در جهان است، پیگیری جدی این مسئله می‌باشد و انتظار داریم هر گونه حمایتی که می‌توانند از مردم بی‌پناه و مظلوم بحرین و یمن انجام دهند، دریغ نکنند. زیرا آن‌ها تنها امیدشان به یاری و کمک مردم مسلمان دیگر کشورها است. و امیدواریم خداوند متعال توفیق رهایی مردم بحرین و یمن را از ظلم و جنایت وهابیون عنایت فرماید.

انتهای پیام 313/42

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha