پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی - حوزه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه به حماسه آفرینی مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: مردم در انتخابات ثابت کردند که پای انقلاب ایستاده اند، لذا اکنون نوبت مسئولین است که با روحیه جهادی و اقدام و عمل انقلابی، در سایه همدلی و محبت، به فکر خدمت به مردم و کشور باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله موسوی، امروز در جمع طلاب و روحانیون حوزه علمیه استان کرمانشاه ضمن تبریک سالروز فتح خرمشهر، اظهار داشت: امام راحل فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد»؛ تقویت اراده جوانان حزب الهی در ایمان به خدای سبحان و عزم راسخ و اخلاص الهی در کار باعث شد که بتوانند با دستان خالی، اما با همتی مضاعف و الهی خرمشهر را از چنگال بعثی های تا به دندان مسلح آزاد کنند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) فرمودند  «فتح خرمشهر، تنها فتح خاک نیست، بلکه فتح ارزشهاست»، افزود: ما برای تقویت ایمان،اراده و روحیه جهادی در عرصه اقدام و عمل نیاز به بازخوانی تاریخ انقلاب و رشادت های رزمندگان داریم.

وی با بیان این که فتح خرمشهر ثابت کرد که عزم و ایمان بر توپ و تانک غالب است و این فتح می تواند الگویی تمام عیار برای اقدام و عمل مسئولان باشد، افزود: اگر اقدام برای سازندگی و ترقی ایران اسلامی با ایمانی راسخ و اهدافی مشخص پیگیری شود، می توانیم خرمشهرها را از چنگال تهاجمات فرهنگی، تحریم های اقتصادی و مشکلات عدیده دیگر نجات دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی تصریح کرد: امروز در سایه تدابیر و هدایت های حکیمانه ولی فقیه که خلف صالح امام راحل می باشند، ایران اسلامی جایگاه واقعی خود را در منطقه و دنیا به دست آورده است.

وی در ادامه به حماسه آفرینی مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: مردم با حماسه آفرینی در انتخابات ثابت کردند که پای انقلاب ایستاده اند، لذا اکنون نوبت مسئولین است که با  روحیه جهادی و اقدام و عمل انقلابی، در سایه همدلی و محبت به فکر خدمت به مردم و کشور باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha