جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ مراسم اعزام مبلغان اوقاف به راهپیمایی اربعین

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از اعزام ۲ هزار و ۵۰۰ مبلغ به استان های شرق کشور با همکاری حوزه خراسان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از مشهد، حجت‌الاسلام کاظم لطفیان، امروز در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه های این اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در ماه رمضان، گفت: فعالیت هایی که در ماه رمضان صورت می گیرد، ادامه فعالیت یک سال جاری این سازمان است، با این تفاوت که به موضوع رمضان و فعالیت های قرآنی ویژه پرداخته می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به افزایش قرآنی مردم، گفت:  تفسیر سوره حدید با محوریت راهبردهای اعتقادی و رفتارهای اجتماعی از جمله پایه‌های تبلیغ برنامه‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

وی افزود: با توانمندی حوزه تبلیغ یک جریان تفسیری مناسب شأن استان در طول ماه مبارک رمضان خواهیم داشت، همچنین طرح سراسری قرآنی ۱۴۵۱ و  طرح با قرآن در رمضان از جمله برنامه‌های قرآنی در طول  این ماه خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی درباره طرح قرآنی 1451 نیز گفت: این طرح به صورت ملی با همکاری صداوسیما و سازمان تبلیغات اسلامی در ماه رمضان برگزار می شود، اختصاص به حفظ و مفاهیم سوره ملک دارد.  

حجت الاسلام لطفیان در ادامه پیرامون اعزام مبلغ در ماه مبارک رمضان و استقرار روحانی در روستاهای مختلف خراسان بزرگ، گفت: با همکاری حوزه علمیه خراسان،  ۲۵۰۰ مبلغ در ماه رمضان به شرق کشور اعزام شوند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی  به برگزاری مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) هم اشاره کرد و افزود: با توجه به ماه رمضان، برنامه اعزام زائر به مرقد امام(ره) را نخواهیم داشت، به همین خاطر مراسم به صورت پراکنده در سطح استان برگزار خواهد شد .

وی در پایان با انتقاد از سفرها های افطاری تجملاتی، گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی آمادگی را دارد با حمایت خیرین سفره های افطاری علوی و فاطمی را راه اندازی کند.

انتهای پیام

 


 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha