جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام وعد مرادبیگی مدیر حوزه علمیه ایلام

حوزه/ مدیر حوزه علمیه ایلام با تاکید بر ضرورت جلوگیری از نفوذ دشمن، به سند ۲۰۳۰ یونسکو اشاره کرد و گفت: با اجرای این سند زمینه نفوذ فرهنگی دشمن فراهم می شود و بر معارف ناب اسلام خط قرمز کشیده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، امروز در جلسه شورای معاونین حوزه علمیه ایلام، با تبریک سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: حماسه سوم خرداد سال 61 اوج ایثار، رشادت و مقاومت بود و حرف های زیادی برای نوجوانان و جوانان ما دارد که باید بدون کم و کاست به نسل امروز و نسل های آینده منتقل شود تا فراموش نکنند که انقلاب و کشور از چه گردنه های سختی عبور کرده اند.

وی با اشاره به این که نظام سلطه با زیاده خواهی و زور و زر نمی تواند در مقابل فرهنگ مقاومت و ایستادگی که انقلاب اسلامی ایران به تمام دنیا صادر کرده است، بایستد، افزود: روز به روز شاهد عجز و ناتوانی ابر قدرت های پوشالی در برابر جریان مقاومت اسلامی هستیم.

مدیر حوزه علمیه ایلام با تاکید بر ضرورت جلوگیری از نفوذ دشمن، به سند 2030 یونسکو اشاره کرد و گفت: با اجرای این سند زمینه نفوذ فرهنگی دشمن فراهم می شود و  بر معارف ناب اسلام خط قرمز کشیده می شود.

 حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی ادامه داد: دشمن قصد دارد از طریق نفوذ فرهنگی، فرهنگ برگرفته از مبانی ناب دینی و انقلاب اسلامی که همان ایثار، مقاومت و شهادت است را از جامعه و علی الخصوص جوانان بگیرد، لذا ما باید راه های نفوذ دشمن را به موقع بشناسانیم و ببندیم.

وی در ادامه با اشاره به جنایات رژیم آل خلیفه و حمله به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم، گفت: بحث مقاومت در کشورهای همچون بحرین، سوریه، عراق، یمن و ... بسیار جدی است و انقلاب اسلامی توانسته به درستی تحت لوای اسلام ناب محمدی (ص) فرهنگ ایثار و مقاومت در برابر استکبار جهانی به کل دنیا صادر کند.

وی با بیان این که آیت الله شیخ عیسی قاسم با تکیه بر فرهنگ مقاومت و ایثار توانسته خار چشم دشمان باشد، گفت: ما با مردم مظلوم بحرین همراه و همگام هستیم و ان شاءالله به زودی شاهد نابودی آل سعود و آل خلیفه خواهیم بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha