جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بحرین

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه ایلام، دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و جامعه روحانیت استان، در بیانیه ای با محکومیت جنایات آل خلیفه و هتک حرمت آیت الله شیخ عیسی قاسم، خواستار برخورد علمای اسلام با این اقدامات ددمنشانه شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام،  مدیریت حوزه علمیه ایلام،  دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و  جامعه روحانیت استان در بیانیه ای با محکومیت جنایات آل خلیفه هتک حرمت آیت الله شیخ عیسی قاسم، تصریح کردند: بدون شک این گونه اقدامات وحشیانه که همزمان بود با حضور رئیس جمهور آمریکای جنایتکار به منطقه، به تعبیر مقام معظم رهبری از روی حماقت و سرسپردگی آل خلیفه به استکبار جهانی است، نشانه استیصال و رو به زوال بودن رژیمی است که حتی به مردم مظلوم خود رحم نمی کند .

متن بیانیه نهادهای حوزوی ایلام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 این روزها شاهد لکه ننگ دیگری از جنایات و وحشی گری های حُکام بحرین در حق ملت مظلوم بحرین هستیم. این بار رژیم جنایتکار آل خلیفه بعد از ناکامی و درماندگی از سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز مردم، دست به جنایتی تازه زد و به دنبال برپایی دادگاهی نمایشی و صدور حکم سلب تابعیت از عالم و رهبر شیعیان بحرین حضرت آیت الله شیخ عیسی قاسم ، با یورش ناجوانمردانه نظامیان به منزل این عالم برجسته، اقدام به هتک حرمت ایشان کرد .

 بدون شک این گونه اقدامات وحشیانه که همزمان بود با حضور رئیس جمهور آمریکای جنایتکار به منطقه، به تعبیر مقام معظم رهبری از روی حماقت و سرسپردگی آل خلیفه به استکبار جهانی است، نشانه استیصال و رو به زوال بودن رژیمی است که حتی به مردم مظلوم خود رحم نمی کند .

آل خلیفه و حامیان آن از جمله آل سعود و استکبار جهانی باید بدانند این اقدامات ددمنشانه نه تنها فریادهای مظلومانه و حق طلبانه ملت بحرین را خاموش نمی کند، بلکه این رژیم را در سراشیبی سقوط قرار می دهد.

مدیریت حوزه علمیه استان ایلام ، دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان و روحانیت استان ایلام ضمن اعلام همدلی و همگامی با ملت مظلوم بحرین، هتک حرمت آیت الله  شیخ عیسی قاسم را به شدت محکوم کرده و از همه علماء و اندیشمندان وآزادگان دنیا می خواهیم که در مقابل این جنایت که در تقابل با حقوق اولیه انسانی است، سکوت نکرده و این جنایت را محکوم نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha