جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حضرت آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی در پیامی ضمن محکوم نمودن هجوم ناجوانمردانه و هتاکانه سربازان آل خلیفه به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم گفتند: روزی به سرنوشت دیکتاتورهای عراق و مصر دچار خواهید شد و مکر الهی دامن شما را فرا خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، متن پیام حضرت آیت الله علوی گرگانی به این شرح است:

بسمه تعالی

قال الله تعالی« و لا یحیق المکر السیئ الا باهله»

خبر هجوم ناجوانمردانه و هتاکانه سربازان آل خلیفه به منزل روحانی برجسته و رهبر شیعیان بحرین آیت الله شیخ عیسی قاسم موجب ناراحتی قلوب اینجانب و همه آزادمردان و شیعیان گردید.

حکومت آل خلیفه که در برابر منطق و مخالفت مسالمت آمیز مردم عاجز مانده است و با پشت گرمی به قدرتهای پوشالی غربی در صدد تحمیل خواسته های نابه حق خود می باشد، این بار با حمله به منزل این عالم بزرگوار و جسارت به جوانان حامی آن عالم محترم به خیال خود در صدد خاموش کردن صدای مردم بحرین هستند که یقینا به این خواسته خود نخواهند رسید.

اینجانب این هتاکی و جسارت را محکوم کرده و از حکومت آل خلیفه می خواهم که راه خود را تغییر داده و به قدرت‌های ظاهری دل خوش نکند و صدای به حق مردم بحرین را بشنود و مطمئن باشند که استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا و انگلیس روزی آنها را رها کرده و آنها نیز به همان سرنوشت دیکتاتورهای عراق و مصر دچار خواهند شد و مکر الهی دامن آنها را فرا خواهد گرفت.پس چه بهتر که تا دیر نشده مسیر خود را تغییر داده و به ندای ملت بحرین گوش فرا دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha