شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ورزش طلاب

حوزه/ در آئین اختتامیه مسابقات جام فجر فررندان و همسران طلاب خراسان رضوی ، از مدال آوران این دوره از مسابقات تجلیل شد.

حجت الاسلام محمد اسماعیلیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مشهد، بیان کرد: جشنواره فرهنگی ـ ورزشی جام فجر فررندان و همسران طلاب به مناسبت گرامیداشت ایام الله مبارک دهه فجر، بهمن‌ماه سال گذشته به مدت یک ماه برگزار شد.

معاون فرهنگی ـ رفاهی مرکز خدمات حوزه‌علمیه خراسان رضوی افزود: مسابقات ورزشی جام فجر فررندان و همسران طلاب در رشته‌های دارت، تیراندازی، آمادگی جسمانی، شنا و رزمی در سه رده سنی ۸-۱۲ سال، ۱۲-۱۸ سال و ۱۸ سال به بالا برگزار شد.

وی ادامه داد:  ۳۰۰ نفر از همسر و فرزندان طلاب برادر، همچنین طبله های خواهر استان خراسان رضوی در این مسابقات شرکت کردند که از این تعداد 20 نفر از شهرستان‌های اطراف مشهد مقدس از جمله نیشابور، سبزوار و ... است.

حجت الاسلام اسماعیلیان به رشد کمی و کیفی این دوره از مسابقات نسبت به دوره قبل اشاره کرد و گفت: تعداد شرکت‌کننده‌ها در این دوره نسبت به نخستین دوره سه برابر شده است و ۶۷ نفر حایز مقام‌های یک تا سوم هر رشته شدند.

معاون فرهنگی ـ رفاهی مرکز خدمات حوزه‌علمیه خراسان رضوی با اشاره به اینکه هدف غایی مسابقات سلامت جسم است که به تبع آن سلامت روح و روان حاصل می‌شود، عنوان کرد: ایجاد روحیه شادابی و نشاط بین مبلغان، تجلیل از قهرمانان و نوآوران جشنواره جام فجر و تشویق خانواده های طلاب به امر ورزش از جمله رویکرد‌های این همایش است./

انتهای پیام/ت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha