شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کتاب بانوی ملکوت

کتاب «بانوی ملکوت» نوشته آیت‌الله علی کریمی جهرمی ظهر امروز طی مراسمی با مشارکت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در قم رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم رونمایی از کتاب «بانوی ملکوت» و تقدیر از آیت‌الله علی کریمی جهرمی به عنوان نویسنده این کتاب ظهر امروز در سالن جلسات کتابخانه حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد.
در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام عطاءالله جباری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم مطرح کرد: تا کنون تلاش‌های بسیاری را انجام داده تا بتوانیم بخش کتابخوانی جشنواره رضوی را در استان قم به شیوه گسترده‌تری دنبال کنیم چرا که اندیشمندان و نویسندگان بسیاری در این استان حضور دارند که با استفاده از ظرفیت آنها باید عملکردی در شأن شهر بانوی کریمه اهل بیت(ع) داشته باشیم.
همچنین آیت‌الله علی کریمی جهرمی نویسنده کتاب «بانوی ملکوت» طی سخنانی از مشارکت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و نهاد کتابخانه‌های عمومی در راستای انتشار این کتاب تقدیر کرد و افزود: اینکه کتاب‌های مرتبط با حضرت معصومه سلام الله علیها در جشنواره رضوی مورد توجه قرار گرفته اقدام قابل تقدیری است.
حجت‌الاسلام صفر فلاحی معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) نیز در پایان این مراسم با اشاره به اینکه کتاب «بانوی ملکوت» نشان از توجه آیت‌الله علی کریمی جهرمی نسبت به نسل جوان است، تصریح کرد: این شخصیت قبل از انقلاب اسلامی اهل مبارزه و تبلیغ بوده به همین علت در چندین مورد دستگیر و توسط نیروهای ساواک شکنجه شد.
لازم به ذکر است، نسخه بریل کتاب «بانوی ملکوت» در این مراسم رونمایی شد تا در اختیار نابینایان قرار داده شود.
انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha