چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام صفر فلاحی

حوزه/ حجت‌الاسلام فلاحی با بیان اینکه نهایت تواضع و فروتنی نسبت به حضرت معصومه علیهاالسلام در کتاب «بانوی ملکوت» مورد توجه قرار گرفته است، گفت: همه افرادی که سر سفره این بانوی کریمه هستند باید دین خود را نسبت به ایشان ادا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام صفر فلاحی ظهر امروز در آیین معرفی و تقدیر از نویسنده کتاب «بانوی ملکوت» که در سالن جلسات کتابخانه عمومی حرم مطهر حضرت معصومه علیهاالسلام برگزار شد، با بیان اینکه نهایت تواضع و فروتنی نسبت به حضرت معصومه علیهاالسلام در این کتاب مورد توجه قرار گرفته است، اظهار کرد: همه افرادی که سر سفره این بانوی کریمه هستند باید دین خود را نسبت به ایشان ادا کنند.
وی از آیت‌الله کریمی جهرمی به عنوان یکی از عالمان دردمند و آگاه نسبت به مباحث مختلف جامعه نام برد و اضافه کرد: بیش از 80 درصد آثار این شخصیت در مورد آموزه‌های عمومی مورد نیاز مردم است.
معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام با اشاره به اینکه کتاب «بانوی ملکوت» نشان از توجه آیت‌الله علی کریمی جهرمی نسبت به نسل جوان است، تصریح کرد: این شخصیت قبل از انقلاب اسلامی اهل مبارزه و تبلیغ بوده به همین علت در چندین مورد دستگیر و توسط نیروهای ساواک شکنجه شد.
وی با بیان اینکه آیت‌الله کریمی جهرمی در خارج از کشور نیز فعالیت‌های تبلیغی گسترده‌ای را انجام داده است، عنوان کرد: این شخصیت علمی در دوره‌های مختلف به عنوان استاد برجسته حوزه در صحنه حضور داشته و برای رفع دغدغه‌های مردم تلاش کرده است.
انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha