جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله کریمی جهرمی

حوزه/ اساتید حوزه با اشاره به اینکه فرهنگ فاطمی باید در جامعه اسلامی ترویج یابد، گفت: اقشار مختلف جامعه به ویژه هنرمندان و نویسندگان باید در تحقق این هدف مشارکت داشته باشند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، آیت‌الله کریمی جهرمی ظهر امروز در آیین معرفی و تقدیر از نویسنده کتاب «بانوی ملکوت» که در سالن جلسات کتابخانه عمومی حرم مطهر حضرت معصومه علیهاالسلام برگزار شد، با بیان اینکه بندگان شایسته خداوند متعال برای انجام کارهای خداپسندانه تلاش می‌کنند، اظهار کرد: این افراد برای اعمال خیر و کارهای انسان‌ساز بر دیگران سبقت می‌گیرند.
وی از مشارکت آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و نهاد کتابخانه‌های عمومی در راستای انتشار کتاب «بانوی ملکوت» تقدیر کرد و افزود: اینکه کتاب‌های مرتبط با حضرت معصومه علیهاالسلام در جشنواره رضوی مورد توجه قرار گرفته اقدام قابل تقدیری است.
این استاد حوزه خاطرنشان کرد: باید از حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام به عنوان الگوی کرامت و معنویت در عالم اسلام یاد شود چرا که برای این بانو شأن و مقام والایی درنظر گرفته شده است و ائمه اطهار(ع) و اولیای الهی می‌توانند این جایگاه را درک کنند.
وی با تاکید بر اینکه نوشتن کتاب‌های دینی به زبان بریل اقدام شایسته‌ای است، گفت: این اقدام سبب می‌شود که جمعیت قابل توجهی از علاقمندان به معارف اهل بیت(ع) بتوانند به منابع مورد نیاز دسترسی داشته باشند.
آیت الله کریمی جهرمی با اشاره به اینکه فرهنگ فاطمی باید در جامعه اسلامی ترویج یابد، عنوان کرد: اقشار مختلف جامعه به ویژه هنرمندان و نویسندگان باید در تحقق این هدف مشارکت داشته باشند.
انتهای پیام// 15/ 313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha