پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
همایش طلایه داران تبلیغ

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بر ضرورت دشمن شناسی تاکید کرد و گفت: وظیفه مبلغان واکسینه کردن ذهن و افکار مردم است و باید توجه کنند که مخاطبشان غیر از اینکه با آنها سروکار دارد، زیر بمباران تبلیغات بیگانه هم قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، ظهر امروز در همایش طلایه داران تبلیغ در بیرجند، اظهار کرد: مسئله ابلاغ دین مسئله اتمام حجت است و مبلغ دین باید به صورت موردی بداند، که چه می‌خواهد بگوید وچه می‌خواهد انجام دهد.

وی با بیان اینکه کلام مبلغ باید با دلیل عقلی و نقلی محکم باشد، افزود: مبلغان باید سیره سیاسی وعملی امام راحل(ره) را برای مردم بازگو کرده و با این مباحث مردم را واکسینه کنند تا در برابر صحبت های بیگانه که قصد تحریف سخنان مقام معظم رهبری را نشانه گرفتند، جلو گیری شود.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان جنوبی ادامه داد: وظیفه مبلغان واکسینه کردن ذهن و افکار مردم است و باید توجه کنند که مخاطبشان غیر از اینکه با آنها سروکار دارد، زیر بمباران تبلیغات بیگانه هم قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه دشمن با بمباران تبلیغات افکار جامعه مخاطب را هدف گرفته و جذب می‌کند، ابراز داشت:  باید دشمن را شناخت تا بتوان با او مقابله کرد، لذا دشمن شناسی اصل مهمی در عرصه تبلیغ دین است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان تصریح کرد: مبلغ و عالم دینی آنچه را که تبلیغ می‌کند باید عالمانه باشد، چون بحث «يُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ» است.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha