چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد

حوزه / مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: یکی از اقداماتی که در حوزه فعالیت‌های تبلیغی در استان یزد در دست برنامه است، انتشار خاطرات مبلغین دینی است که در طول سال به ویژه ماه مبارک رمضان و ماه محرم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ حجت الاسلام سیدمحمد شریف حسینی‌کوهستانی، ظهر امروز در همایش طلایه‌داران تبلیغ یزد، در مسجد حظیره برگزار شد، با اشاره به اینکه حضور مردم در انتخابات 29 اردیبهشت مشت محکمی بر دهان استکبار بود، اظهار داشت: حضور پرشور مردم در این عرصه برگرفته از بصیرت و ولایت‌مداری آنها بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با تاکید بر این که انتخابات حداکثری اخیر، پایه‌های نظام اسلامی ایران را مستحکم‌تر کرد، ادامه داد: کشورهای عربی منطقه که اصلاً نمی‌دانند انتخابات چیست، قطعا می‌خواهند دموکراسی دینی ایران را به گونه‌ای تحت‌الشعاع قرار دهند.

حجت الاسلام حسینی‌کوهستانی به سالروز آزادسازی خرمشهر نیز اشاره کرد و ادامه داد: تمام موفقیت‌ها و عظمت‌های ایران اسلامی به برکت خون و مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران است و باید قدر این نعمت بزرگ و عظیم را بدانیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: روحانیت می‌تواند هم نسبت به کاهش بزه‌ها و آسیب‌های اجتماعی در جامعه اقدام کرده و هم جامعه را به سمت تعالی و خوبی‌ها هدایت نماید.

وی در ادامه با بیان اینکه کارکردن در حوزه کودک و نوجوان کار ساده‌ای نیست، عنوان کرد: در صورتی که بخواهیم برای کودکان کار کنیم باید زبان آنها را بفهمیم و با آنها همانند خودشان صحبت کنیم تا فعالیت‌های ما تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی به سفر مقام معظم رهبری به استان یزد و بیانات ایشان در ارتباط با مهدی آذر یزدی پدر ادبیات کودک و نوجوان یزد، اشار و خاطرنشان کرد: باید سعی کنیم برنامه‌های ما در حوزه کودک و نوجوان تاثیرگذاری خاص خود را داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد ادامه داد: ر استان یزد همکاری بسیار خوبی بین نهادهای مرتبط از جمله نیروی انتظامی و کمیته امداد در ارتباط با موارد مرتبط با ماه مبارک رمضان وجود دارد و مشکلی در این زمینه نداریم.

وی افزود: یکی از اقداماتی که در حوزه فعالیت‌های تبلیغی در استان یزد در دست برنامه است، انتشار خاطرات مبلغین دینی است که در طول سال به ویژه ماه مبارک رمضان و ماه محرم است، لذا  مبلغانی که تمایل دارند می‌توانند خاطرات تاثیرگذار خود را تا دو ماه آینده به این اداره ارسال کنند تا پیش از محرم کتاب خاطرات مبلغان دینی در یزد منتشر شود.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha