جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سند ۲۰۳۰

حوزه/ شیخ الاسلام با بیان اینکه این سند مسائل ارزشی را هدف قرار گرفته یکی از مسائل جدی در این رابطه، عدم شفافیت بندهای این سند است گفت: باید تحلیل درستی از بند های سند صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، شیخ الاسلام  پیش از ظهر امروز در نشست هم اندیشی ستاد همکاریه ای حوزه و آموزش پرورش که درقم برگزار شد،با بیان اینکه از مجموع 230 هزار دانش آموزش در قم  بیش از 120 هزار آز آنان  در امور تربیتی نقش و شرکت جدی داشتند، افزود: نزدیک به بیش از 4 هزار نفر از این دانش آموزان در مراحل بالاتر تربیتی در حال فعالیت می باشند این نشان از نقش مربیان تربیتی در مدارس آموزش و پرورش دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه طرح مدارس امین در یک چهارم مدارس آموزش و پرورش در حال اجرا است و مبلغین دراین عرصه در حال فعالیت می باشند، از آمادگی این اداره کل برای همکاری تربیتی با مربیان پرورشی خبر داد.

وی بر اعتماد سازی نهاد آموزش و پرورش در جامعه تاکید کرد و در ادامه با اشاره به سند 2030، گفت: متاسفانه این سند بر این اعتماد سازی ضربه وارد کرده و بدتر از همه اینکه هنوز ترجمه دقیق تری از سند صورت نگرفته است.

شیخ الاسلام  با بیان اینکه این سند مسائل ارزشی را هدف قرار گرفته یکی از مسائل جدی در این  رابطه عدم شفافیت بندهای این سند است گفت: باید تحلیل درستی از بند های سند صورت گیرد.

در ادامه این نشست، رحیمی معاون  پژوهش ستاد همکاریهای  حوزه و آموزش و پرورش نیز با بیان اینکه نقش ستادهمکاری ها در ورود مبلغان به مدارس آموزش بسیار تأثیر گذار بوده، افزود: یکی از فعالیت جدی این ستاد، رصد دانش آموزانی است که جذب حوزه های علمیه می شود.

معاون  پژوهش ستاد همکاریهای به نقش ائمه جمعه در همکاری با ستادهمکاری ها تاکید کرد و گفت: حضور ائمه جمعه در مدارس آموزش وپرورش در رشد فکری و پاسخ گویی به شبهات جوانان بسیار تاثیر گذار بوده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha