پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ ترتیل خوانی قرآن کریم در حرم سیدالشهدا(ع)

حوزه/ دبیر ستاد مرتلین قرآن کریم استان بوشهر از برگزاری برنامه ترتیل خوانی قرآن با حضور قاریان برجسته کشوری و استان، در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، نصرالله غزنوی ظهر امروز در نشستی با خبرنگاران از برگزاری مراسم ترتیل خوانی در ماه مبارک رمضان در بوشهر خبر داد و گفت: با تلاش هایی که صورت گرفته امسال برای ششمین سال پیاپی، ویژه برنامه ترتیل خوانی قرآن کریم را در حسینه عاشقان ثارالله بوشهر از روز اول ماه مبارک رمضان برگزار خواهیم کرد.

دبیر ستاد مرتلین قرآن کریم استان بوشهر با اشاره به این که مقدمات کار توسط کمیته های مربوطه انجام شده است، افزود: در ویژه برنامه ترتیل خوانی قرآن کریم  ماه مبارک رمضان، از قاریان برجسته بین المللی کشوری و استانی استفاده خواهد شد و در کنار آنها قاریان جوانی که تاره پا به این میدان بزرگ و مقدس گذاشته اند نیز استفاده می شود.

غزنوی درباره زمان شروع برنامه گفت: برنامه از ساعت 17 آغاز و تا 19 ادامه دارد و در طول این دو ساعت برناهه هایی همچون جزء خوانی قرآن کریم تفسیر جزئی که قرار است قرائت شود، اجرا می گردد؛ همچنین مهد قرآن برای کودکان شرکت کنندگان در این برنامه، در نظر گرفته شده است.

دبیر ستاد مرتلین قرآن کریم استان بوشهر اضافه کرد:  برنامه ای نیز در برخی از روزها برای ترتیل خوانی نوجوانان و جوانان هم برای برادران و هم خواهران در نظر گرفته شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم همچون سال های گذشته از شبکه استانی مرکز بوشهر به صورت زنده پخش خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha