جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/  دیدار رئیس جمهور با مراجع عظام تقلید

حوزه/ افرادی در داخل و خارج کشور هستند که به شکلهای مختلف می خواهند به اعتقادات افراد ضربه بزنند، باید اهتمام داشت که جلو سم پاشی‌های آن‌ها گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله  شبیری زنجانی عصر امروز پنجشنبه در دیدار حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، وی را بزرگ شده حوزه و مکتب اهل بیت علیهم السلام دانستند و افزودند: با توجه به اینکه شما اهل حوزه هستید، انتظار ما این است که دیانت افراد را در درجه اول اهمیت قرار دهید.

این مرجع تقلید بیثان داشتند: افرادی در داخل و خارج کشور هستند که به شکلهای مختلف می خواهند به اعتقادات افراد ضربه بزنند. باید اهتمام داشت که جلو سم پاشی‌های آن‌ها گرفته شود.

معظم له با اشاره به نظرات مختلفی که در ایران وجود دارد، اداره کشور را مشکل خواندند و گفتند: وظیفه سنگینی بر عهده شماست، اما باید توجه داشت که اهل سلوک معتقدند از برترین عباداتی که در مسیر تقرب به خداوند موثر است، خدمت به مردم است. حالا شما توجه کنید که مردمی که شما به آن‌ها خدمت می‌کنید مسلمان و شیعه اهل بیت علیهم السلام هستند و این استثناء باعث مضاعف شدن این اجر و پاداش می‌شود.

حضرت آیت الله شبیری زنجانی دعا کردن برای خدمت‌گزاران به مردم را وظیفه خود دانستند و خطاب به رئیس جمهور گفتند: زیارت شما و شنیدن تلاش‌های دولت شما توفیق شد. در این مسیر از خداوند متعال و حضرات معصومین علیهم السلام کمک بگیرید که بسیاری از گره‌ها با توکل و توسل باز می‌شود.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به توضیح برنامه‌های دولت یازدهم پرداخت و از آیت الله العظمی شبیری زنجانی خواست به دولت او با هدایت‌ها و رهنمودهای خویش کمک کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha