پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ گردهمایی بزرگ مبلغان ماه مبارک رمضان

حوزه/ مراسم افتتاحیه طرح سفیران رمضان در آستانه این ماه مبارک به همت معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان و سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه مشهد، مراسم افتتاحیه طرح سفیران رمضان با حضور 100 نفر از طلاب خواهر و برادر سرگروه های جهادی در آستانه این ماه مبارک به همت معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان و سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی برگزار شد.
 
بختیاری، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در نشستی با این مبلغان و جانشینان آنان و نیز تعدادی از اعضای تشکل های جهادی جوانان طرح زیر سایه خورشید، گفت: کار اصلی آستان قدس باید از حوزه جوانان انجام شود و این پرچم بردوش آنان است.
 
وی با اشاره به اینکه مشهد باید مرجع علمی جهان اسلام باشد، گفت: با وجود همجواری با امام هشتم به عنوان عالم آل محمد(ع) این مرجعیت می بایست در ظرفیت های مشهد قرار گیرد.
 
بختیاری با اشاره به طرح خدمت به نام امام رضا(ع) در سراسر کشور و در واقع توسعه خادم امام هستم بودن در سطح کشور، اظهار کرد: باید از توسعه خادم یاری بهره برد و وصل شدن به امام رضا(ع) یعنی بصیرت افزایی در خود که اگر وجود داشته باشد از آمریکا و منحرفانی که می خواهند جامعه را از اسلام اصیل دور کنند، ترسی نخواهیم داشت.
 
وی با بیان اینکه نام مبارک امام رضا(ع) فتح الفتوح است، گفت: یکی از برنامه های اصلی آستان قدس رضوی مسائل فرهنگی است که همانطور که امام راحل به جوانان اعتماد کردند، با توجه به محوریت آنان انجام می شود.
 
 حجت الاسلام و المسلمین حجت گنابادی نژاد، رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی هم در جمع مبلغان خواهر و برادر این گروه های جهادی با عنوان طرح «سفیران رمضان» اظهار کرد: امروز الگوی کار جهادی منحصر ترین روشی است که بر آن تاکید می شود که باید در کنار کار جهادی، فرهنگ آن را نیز تبیین کرد.
 
رئیس کمیسیون تبلیغ حوزه علمیه خراسان با اشاره به اینکه باید خود را ملتزم به ارزش های جهادی دانست و اگر این آرمان ها گرفته شود، نتیجه ای نخواهد داشت، گفت: خدایی بودن و نیت خالصانه مبلغان که به هیچ ساختار و اداره ای وابسته نیست و آرمان، گروه جهادی را تشکیل می دهد، موجب شده که این امر به گوهری تبدیل شود که باید مستمرا حفظ و ادامه یابد.
 
انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha