جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/  دیدار رئیس جمهور با مراجع عظام تقلید

حوزه/ روابط دولت و حوزه پیوسته وسیع و مداوم بوده که این مورد تقدیر است و باید این روابط پررنگ و موثر میان مرجعیت ، حوزه های علمیه و دولت تداوم یافته و بیش از پیش تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی زیاست جمهوری، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، با تبریک موفقیت دولت در برگزاری انتخابات در آرامش و امنیت کامل ، مشارکت چشمگیر مردم در انتخابات را یکی از نقاط عطف جمهوری اسلامی ایران و موهبتی برای کشور دانستند و تاکید کردند : همه نظام و مسوولان باید قدردان این مشارکت گسترده مردم در انتخابات باشند.

ایشان تمام مسوولان اعم از قوای سه گانه و نخبگان را به تلاش بیش از پیش برای پاسخ به انتظارات و توقعات مردم فرا خواندند و گفتند:دولت نیز در تداوم همه برنامه های مفید و سازنده ای که برای رفع مشکلات اقتصادی مردم داشته است ، باید آن برنامه ها را با هدف رفع سریعتر مشکلات مردم با شتاب بیشتری ادامه دهد.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با بیان اینکه " همیشه دعاگوی دولت و شخص رییس جمهور هستم"، اظهارداشتند: دولت دوازدهم باید همان رویه ای را که در دولت یازدهم در ایجاد ثبات و آرامش داشت ، پی بگیرد و مهمتر از همه اینها ، تلاش مضاعف در مسیر رشد و ارتقای معنویت در عرصه جامعه است.مردم دیندارند و وقتی می بینند دولت در امور دینی خدمت می کند خوشحال می شوند و اینگونه حمایت می کنند.

ایشان با بیان اینکه برنامه های دولت در حوزه تقویت و گسترش  معارف اسلامی مثل همیشه باید مورد تاکید قرار گیرد، افزودند: روابط دولت و حوزه پیوسته وسیع و مداوم بوده که این مورد تقدیر است و باید این روابط پررنگ و موثر میان مرجعیت ، حوزه های علمیه و دولت تداوم یافته وبیش از پیش تقویت شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha