جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عباس ی

مدیر حوزه علمیه قزوین، مشروعیت نظام اسلامی را به واسطه ولایت فقیه دانست و گفت: تبیین جایگاه اصل مترقی ولایت فقیه به ‌عنوان یک حرکت مهم و اساسی در جامعه امروز ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در جمع مدیران مدارس علمیه قزوین که در مدیریت حوزه استان برگزارشد، با تبریک فرا رسیدن ماه رمضان و  قدردانی از حضور باشکوه و به یادماندنی ملت ایران در انتخابات، گفت: در این حماسه بزرگ برنده اصلی، ملت ایران و رهبری معظم انقلاب اسلامی بودند که توانستند حماسه ای کم نظیر را رقم بزنند.

وی به تلاش دشمنان برای کمرنگ نمودن این حضور اشاره کرد و بیان داشت: دشمنان در رسانه های خود بارها به این حضور بی نظیر و باشکوه اعتراف کردند و ملت ایران نشان داد که با همه تهدیدها و تحریم ها، همچنان دل در گرو نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام(ره)، شهدا و رهبری معظم انقلاب دارند.

مدیر حوزه علمیه قزوین به نقش و جایگاه ولایت فقیه در جامعه اشاره کرد و افزود: مفهوم ولایت یکی از مفاهیم اصلی و بنیادی فرهنگ اسلامی است که در اندیشه تشیع جایگاه والا و برجسته ای دارد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد: ولایت فقیه به‌عنوان مهم‌ترین و اساسی‌ترین نهاد در نظام جمهوری اسلامی ایران یا به عبارتی، ستون خیمه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب شده واگر امروز در کشورهای امنیت وجود ندارد، به دلیل نداشتن رهبری مقتدر است، لذا باید به خاطر نعمت ولایت فقیه شاکر باشیم.

وی، مشروعیت نظام اسلامی را به واسطه ولایت فقیه دانست و گفت:  تبیین جایگاه اصل مترقی ولایت فقیه به ‌عنوان یک حرکت مهم و اساسی در جامعه امروز ایران اسلامی است.

مدیر حوزه علمیه قزوین تاکیدکرد: عظمت و عزت این کشور بر برکت ولایت فقیه است و در حقیقت اطاعت از ولی فقیه بر همه تکلیف شرعی و قانونی است.

در پایان این دیدار مدیران مدارس علمیه قزوین در خصوص پذیرش و مصاحبه  طلاب جدیدالورود مطالبی بیان کردند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha