جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
روحانیون رزمی تبلیغی عراق در عملیات آرادسازی موصل

حوزه/ روز گذشته جمعی از روحانیون کمیته ارشاد و تبلیغ و دفاع از مقدسات عراق که برای انجام ماموریت های نظامی و تبلیغی در غرب موصل حضور داشتند مورد حمله هواپیمای شناسایی دشمن قرار گرفتند و سه نفر از آنها مجروح شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، روز گذشته جمعی از روحانیون کمیته ارشاد و تبلیغ و دفاع از مقدسات عراق که برای انجام ماموریت های نظامی و تبلیغی در غرب موصل حضور داشتند مورد حمله هواپیمای شناسایی دشمن قرار گرفتند که در جریان این حمله سه نفر از آنها مجروح شدند.

یکی از این روحانیون مجروح درباره ماجرای جراحت همرزمانش گفت: ما به همراه جمعی از روحانیون رزمی تبلیغی مشغول انجام وظیفه در عملیات آزادسازی غرب موصل بودیم که مورد حمله این هواپیما قرار گرفتیم و در جریان این حمله شیخ رشید الوائلی و شیخ عبدالامیر الفتلاوی و حسین الکرعاوی از رزمندگان بسیج مردمی مجروح شدند.

خبرهای رسیده از موصل حاکی از آن است که روحانیون رزمی تبلیغی اعزای از حوزه های علمیه عراق همچنان در صفوف رزمندگان حضور دارند و علاوه بر مبارزه با تروریست ها و مشارکت در عملیات آزادسازی موصل، به تبلیغ و بیان احکام شرعی و انتقال توصیه های مرجعیت شیعه به رزمندگان مشغول هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha