جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار حجت الاسلام  کوهساری با شیخ زهیر الجعید

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید مفید حسینی کوهساری در راس گروهی به نمایندگی از حوزه علمیه با شیخ زهیر الجعید از مسئولان جبهه العمل الاسلامی لبنان دیدار کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، روز گذشته حجت الاسلام و المسلمین سید مفید حسینی کوهساری رئیس مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه در راس گروهی به نمایندگی از حوزه علمیه در جریان سفر خود به لبنان با شیخ زهیر الجعید از مسئولان جبهه العمل الاسلامی لبنان دیدار کردند.

طرفین در این دیدار درباره مسائل اسلامی و راه های همکاری مشترک در زمینه های تبلیغی و علمی و فرهنگی گفتگو کردند و به توافق رسیدند حوزه علمیه و جبهه العمل الاسلامی به تبادل تجربیات بپردازند.

حاضران در این نشست همچنین با اشاره به اوضاع منطقه و اتفاقات دردناکی در که جریان دارد به بررسی راه های عملی تقویت وحدت اسلامی تا وحدت به عنوان سدی در برابر توطئه ها و فتنه های پیش روی جهان عرب و اسلام قرار گیرد.

طرفین تاکید کردند: امروز به ویژه پس از نشست ریاض و سفر ترامپ به منطقه فتنه های بیشتری با چراغ سبز ترامپ به منطقه روی آورده که موضع گیری این نشست علیه جمهوری اسلامی ایران و مقاومت فلسطین و لبنان نیز از نخستین فتنه ای این نشست بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha