پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
همایش طلایه داران تبلیغ

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه استان بوشهر در جمع خبرنگاران مهمترین برنامه های معاونت تبلیغ استان بوشهر در ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر حجت الاسلام سید رضا موسوی نژاد، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان این ماه را فرصتی برای خودسازی و تقویت نفس عنوان کرد و گفت: انسان در این ماه فرصت ویژه ای برای نزدیک شدن به خداوند تبارک و تعالی دارد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان بوشهر افزود: ماه رمضان ماه ضیافت الهی است و درهای رحمت بیش از پیش گشوده شده است و انسان می تواند با اعمالی نیک توشه ای برای آخرت خود ذخیره کند.

وی با اشاره به برنامه های معاونت تبلیغ در استان در ایام ماه مبارک رمضان اظهار داشت: به همه مبلغان طرح هجرت استان جهت فعال کردن برنامه های قرآنی دستورالعمل هایی داده شده است.

حجت الاسلام موسوی نژاد، تعداد مبلغان طرح هجرت استان را 48 نفر عنوان کرد و بیان داشت: تهیه بسته فرهنگی و محتوایی برای مبلغان یکی از کارهای این معاونت بوده که محتوای این بسته های فرهنگی را مطالبی جهت سخنرانی و کلاس داری و برگزاری کلاس های قرآنی است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان بوشهر افزود: نرم افزار اندروید تبلیغی «ماهنامه مبلغان» از سوی اداره نرم افزارهای دینی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه، جهت استفاده طلاب و مبلغان در ماه مبارک رمضان به صورت رایگان، در فروشگاه های اینترنتی اندروید منتشر شده است که این نرم افزار جهت استفاده مبلغان به آنها تحویل داده شد.

وی از برگزاری جلسات طلایه داران تبلیغ در تمامی شهرستان های استان خبر داد و گفت: این جلسات با هدف توجیه مبلغان طرح هجرت نسبت به وظایف خود در ماه مبارک رمضان صورت گرفته است.

حجت الاسلام موسوی نژاد همچنین بیان داشت: تعداد سه نفر از مبلغان فعال اعم از خواهر و برادر را جهت تجلیل به معاونت تبلیغ حوزه های علمیه معرفی شده اند.

وی با اشاره به فعالیت مستمر مبلغات در مدارس امین استان بوشهر اظهار داشت: در حال حاضر تعداد 56 نفر از مبلغات در مدارس امین استان مشغول فعالیت هستند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha