جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سید احمد میرعمادی

حوزه/ داشتن سعه صدر و حس دلسوزی برای خدمت به مردم را از وظایف شورای اسلامی شهر است و اعضا باید با روحیه انجام کارگروهی و تلاشی خستگی ناپذیر رسالت خود را انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، امروز در دیدر با اعضای منتخب شورای اسلامی شهر خرم آباد با اشاره به اینکه اعضای شورای اسلامی شهر و روستا باید با سعه صدر و استفاده از خرد جمعی در جهت توسعه و آبادانی شهرها تلاش کنند، بیان داشت: باید با بکارگیری دانش تخصصی و همدلی و سعه صدر به اجرای طرح های ماندگار و تحول آفرین کمک نمود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه شورای شهر مسئولیت برنامه ریزی و نظارت را بر عهده دارد، خاطر نشان کرد: مردم از شورای شهر انتظار دارند که با مشارکت و همدلی زیرساخت های شهری را توسعه و تقویت نمایند.

وی با بیان اینکه طراحی بعد نرم افزاری شهر بر عهده اعضای شورای شهر است، یادآور شد: شهرداری نیز به عنوان طراح بعد سخت افزاری شهر باید در اجرای طرح های عمران شهری همت خود را بکار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه شورا محل تضارب آراء است، گفت: داشتن سعه صدر و حس دلسوزی برای خدمت به مردم را از وظایف شورای اسلامی شهر است و اعضا باید با روحیه انجام کارگروهی و تلاشی خستگی ناپذیر رسالت خود را انجام دهد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در پایان تاکید کرد: اعضای شورای شهر و شهرداری باید بدور از تفرقه وظایف محوله خود را انجام دهند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha