جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی بخشی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) تاکستان گفت: با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان سنت افطاری دادن احیا می‌شود، انتظار می‌رود این افطاری‌ها صرف نیازمندان و مستمندان شود تا ثواب آن دو چندان شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی، در جمع اساتید، طلاب و کادر مدرسه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان، بر بهره گیری از فیوضات ماه مبارک رمضان تاکید کرد و گفت:  ماه مبارک رمضان ویژگی‌های ارزشمندی را به خود اختصاص می‌دهد که مهم‌ترین آن، جایگاه صعود و معراج به سمت خداوند است.

وی با بیان این که ماه رمضان ماهی است که ناهنجارهای اجتماعی در آن کاهش می‌یابد و در این ماه انسان در امنیت قرار می‌گیرد، چرا که زمینه جرم و جنایت در آن کمتر است، ابراز داشت: انسان باید  خودسازی و تقوا پیشه کند تا برای آخرت آماده شود.

مدیر مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی(ره) تاکستان ادامه داد: روزه گرفتن در چگونه زیستن و سبک زندگی تأثیرگذار است و در این ماه، عبادت‌های بسیاری از جمله یاری رساندن به مستمندان نیازمندان، صدقه دادن و تلاوت قرآن کریم سفارش شده است.

حجت الاسلام بخشی خاطرنشان کرد: روزه گرفتن در ماه رمضان مبارزه با نفس است و در این ماه، انسان به خداوند نزدیک‌تر می‌شود و بر این اساس روزه گرفتن فرصتی برای خوب زیستن است.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha