سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام فردوسی پور

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه خراسان از برگزاری دوره‌های «مهارت تبلیغ در قرآن» ویژه ماه مبارک رمضان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی، در مدرسه علمیه عالی نواب مشهد خبرداد.

حجت‌الاسلام والمسلمين محمد فردوسی‌پور در گفتگو با خبرگزاری حوزه در مشهد، با بیان اینکه مردم در ماه رمضان با معنویت و ارتباط نزدیک با خداوند به دنبال مسیر درست زندگی براساس تعالیم دین اسلام هستند، گفت: معاونت تبلیغ در نظر دارد در این ماه دوره‌های «مهارت تبلیغ در قرآن» را با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی همه روزه بعد از اقامه نماز ظهر و عصر، به غیر از روزهای تعطیل در مدرسه علمیه عالی نواب برگزار کند.

وی با اشاره به اینکه در روزهای ماه  پر خیر و برکت رمضان  موضوعات تبلیغی را مورد بحث و بررسی قرار خواهیم داد، افزود: هر روز یکی از طلاب فاضل و مبلغ، موضوعی را مطرح کرده و در ادامه از بیانات شیوا و ارزشمند حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی بهره‌مند خواهیم شد.

حجت‌الاسلام فردوسی‌پور خاطرنشان‌کرد: جایگاه امامت در قرآن، تصویری از مسئله ولایت و اهمیت آن، قرآن و مقوله دشمن‌شناسی، ویژگی ‌های جامعه دینی، مسئله نفوذ، وحدت و نقش مبلغ در تقویت دینداری جامعه، ویژگی‌های تبلیغ کارآمد از نگاه قرآن، اصلاح سبک زندگی و ... از جمله موضوعات قابل بررسی در ایام ماه مبارک رمضان در این دوره است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه خراسان در پایان یادآورشد: برادران و خواهران علاقمند می توانند از مباحث در نظرگرفته شده که در راستای مهارت های قرآنی برای مبلغان در نظر گرفته شده است،  بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha