سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
پاسخگویی به سئوالات دینی

حوزه/ رئیس اداره پاسخگویی به سئوالات دینی آستان قدس رضوی از پاسخگویی به بیش از ۱۲ هزار سئوال شرعی، در ۲۴ ساعت اولیه ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از مشهد، حجت الاسلام حسن زاده با اعلام این خبر گفت: هر سال در ابتدای ماه مبارک رمضان، مخاطبان زیادی از سراسر کشور و خارج از کشور، با سامانه تلفنی 32020 تماس می­گیرند تا سؤالات شرعی خود  را بپرسند.

رئیس اداره پاسخگویی به سئوالات دینی آستان قدس رضوی ادامه داد: در اولین روز ماه مبارک رمضان سال جاری در کمتر از 12 ساعت بیش پنج هزار تماس تلفنی با سامانه 32020  گرفته شده است که کارشناسان این اداره پاسخ یکایک سؤالات را داده اند.

 رئیس اداره پاسخگویی به سئوالات دینی آستان قدس رضوی با اشاره به پاسخگویی پیامکی اظهار کرد: افزون بر تماس های تلفنی بیش از 1200 مخاطب نیز سؤالات خود را به شماره 30002020 پیامک کرده­اند تا پاسخ خود را از طریق پیامک دریافت کنند.

وی افزود: با توجه به ترافیک تماس ها و پیامک ها، سعی شده تا کارشناسان بیشتری به کار گرفته شوند تا مخاطبان به پاسخ سوالات خود زودتر دستیابند.

حجت الاسلام حسن زاده ادامه داد: در 24 ساعت اولیه ماه مبارک رمضان از سوی اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی به قریب 12 هزار تماس تلفنی و 2500 پیامک پاسخ داده شده است.

رئیس اداره پاسخگویی به سئوالات دینی آستان قدس رضوی در پایان خاطرنشان کرد: کاربران فضای مجازی نیز برای پرسیدن سؤالات شرعی خود می توانند از طریق سایت ep.aqr.ir  مراجعه نمایند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha