جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خانواده شهید

حوزه/ حجت الاسلام موسوی شالی، اقتدار ایران اسلامی را مرهون خون شهدا دانست و افزود: شاید به ظاهر خون شهید بر زمین ریخته می شود، اما این خون در رگ های جامعه جریان پیدا می کند و به جامعه اسلامی نشاط و زندگی می بخشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام موسوی شالی، امام جمعه شهر شال استان قزوین با خانواده شهید تازه تفحص شده، شهید علی محمد رضایی دیدار کرد و شهدا را مظهر اقتدار و افتخار ایران اسلامی خواند و گفت: اگر امروز عزت، شرف، آبرو و اقتداری برای ایران اسلامی وجود دارد، مرهون خون پاک شهیدان و فداکاری های آنان است.

وی با بیان این که اگر شهدا و ایثارگران نبودند، نظامی باقی نمی ماند، افزود: اگر ما امروز در مسئولیت قرار داریم و به مردم خدمت می کنیم، به برکت خون شهداست، لذا باید قدردان خانواده شهدا باشیم که با اهدای فرزندشان، امنیت را برای آحاد مردم به ارمغان آورده اند.

امام جمعه شهر شال استان قزوین با تاکید بر این که شهدا از جایگاه والایی برخوردارند، زیرا با نثار جان خود، به جامعه نشاط و بقا بخشیدند، ادامه داد: انتقال پیام های شهدا به نسل جوان از مهمترین ماموریت های روحانیت است.

حجت الاسلام موسوی شالی، اقتدار ایران اسلامی را مرهون خون شهدا دانست و افزود: شاید به ظاهر خون شهید بر زمین ریخته می شود، اما  این خون در رگ های جامعه جریان پیدا می کند و به جامعه اسلامی نشاط و زندگی می بخشد.

گفتنی است، پیکر جانباز شهید علی‌ محمدرضایی پس از گذشت ۳۱ سال که در عملیات کربلای ۴ مفقود شده بود، از میان باتلاق‌های جزیره‌ ام‌الرصاص عراق به همراه ۱۳۵ شهید دیگر به میهن اسلامی بازگشت. همچنین مجاهد مدافع حرم حاج حمید محمدرضایی برادر این شهید نیز از دو سال پیش در اثر درگیری با تکفیری‌های صهیونیستی در سوریه جاویدالاثر شده و تا کنون اثری از وی به دست نیامده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha