پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رابطه پنهان میان عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی

حوزه/ تحقیقی که در سایت روزنامه "میکور ریشون" منتشر شده، پرده از عادی سازی بی سر و صدای روابط کشور های حاشیه خلیج فارس با اسرائیل برداشت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» یک تحقیق اسرائیلی اخیراً، پرده از عادی سازی بی سر و صدای روابط کشور های حاشیه خلیج فارس با اسرائیل برداشت.

بر اساس این تحقیق که در سایت روزنامه "میکور ریشون" منتشر شده، مهم ترین نشانه های عادی سازی روابط بین دو طرف؛ یکی گسترش سفرهای تفریحی درمانی کشورهای حاشیه خلیج در اسرائیل و دیگری اجازه افتتاح بازار در مقابل شرکت های اسرائیلی است.

بر اساس این تحقیق، مردم کشورهای حاشیه خلیج به ویژه خانواده های پادشاهان و ثروتمندان مشهور، دوره درمانی خود را در اسرائیل می گذرانند و ابتدا به قبرس می آیند و از آنجا به تل‌آویو می روند.

این تحقیق اشاره کرد: برخی مقامات اسرائیلی متخصص در هماهنگی سفر خلیجی ها به اسرائیل و انتقال آنان به بیمارستان برای انجام درمان هستند.

* سفر یکی از دختران خاندان پادشاه بحرین به اسرائیل

این تحقیق افزود: اخیراً یکی از دختران خاندان پادشاه بحرین به قبرس آمده و سپس از آنجا به فرودگاه "بن گورین" رفته است و از آنجا به بیمارستان "رمبام" در "حیفا" منتقل شده و زیر عمل جراحی قرار گرفته است. وی بعد از اطمینان از درمان به بحرین بازگشته است.

این تحقیق تاکید کرد که تعداد زیادی از پادشاهان و شاهزادگان برای انجام امور درمانی خود به اسرائیل می آیند و این به خاطر شهرتی است که اسرائیل در زمینه پزشکی دارد.

در همین راستا، این تحقیق تصریح کرد: شرکت های اسرائیلی در بازار های حاشیه خلیج فارس به صورت آزاد با شرکت های آمریکایی کار می کند.

هم چنین افزود: شرکت های اسرائیلی بخش جدایی ناپذیر شرکت های جهانی آمریکایی است که در بازار حاشیه خلیج کار می کند و مقامات کشور های حاشیه خلیج باوجود این که می دانند این ها شرکت های اسرائیلی هستند، از فعالیت های آن ها، چشم پوشی می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha