پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تبلیغ

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز از تبلیغ چهره به چهره طلاب این مدرسه در ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت الاسلام ابوالفضل اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با تبریک ماه مبارک رمضان گفت:ماه مبارک رمضان فرصتی بی نظیر برای تبیین آموزه های دینی و نشر معارف و اخلاق قرآنی در بین مردم است.

وی با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تا پایان این ماه طلابی که شرایط تبلیغ دارند در بین روزه داران به نشر احکام الهی و مکتب تشیع خواهند پرداخت، بیان داشت: طلاب با حضور در مساجد،حسینیه ها و هیات مذهبی به تبلیغ و نهادینه کردن آثار و برکات ماه مبارک رمضان در بین مردم می پردازند.

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرزبا اشاره به اینکه طلاب این مدرسه تنها به تبلیغ در منابر بسنده نکرده اند، خاطر نشان کرد: طلاب با حضور در بوستان ها، مغازه ها و حتی وسایل نقلیه عمومی بصورت چهره به چهره در بین قشر جوان حضور یافته و به سوالات آنان پاسخ می دهند

حجت الاسلام  اسماعیلی با اشاره به اینکه ظرفیت تبلیغ در مساجد ظرفیتی بی نظیر، قوی و جامع است خاطر نشان کرد: افراد و جوانانی هستند که برای انجام فرائض دینی و تقویت بنیه معنوی از ظرفیت مساجد بهره برداری نکرده اند لذا تبلیغ چهره به چهره یاریگر دعوت جوانان به مساجد نیز خواهد بود.

وی در ادامه روحانیت را مصداق «طَبِیبٌ دَوَّارٌ بِطِبِّهِ» خواند و گفت: امروز بیماری دوری از معنویت در جامعه رو به گسترش است که در این خصوص باید مبلغان و طلاب به منزله طبیب دوار با دلسوزی و خودجوش در پی مداوای آسیب های اجتماعی و کاهش دوری از معنویت گام بردارند.

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز در پایان با بیان اینکه تبلیغ در اماکن پرجمعیت  می تواند مسیر جوانان را به سوی مساجد هموار سازد، گفت:مبلغان با تمام توان و از سر اخلاص و دلسوزی در راستای جذب جوانان به معارف الهی و نهادینه کردن اخلاق دینی در جامعه گام بردارند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha