جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام ناصر عباس جعفری

حوزه/حجت الاسلام ناصر عباس جعفری طی سخنانی با محکوم کردن قساوت حاکمان سعودی و رژیم آل خلیفه، خواسته‌های مردم بحرین را مشروع و به حق دانست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید رجا ناصر عباس جعفری، دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان، طی سخنانی قساوت و بی‌رحمی پادشاهان عربستان سعودی و رژیم آل خلیفه علیه مردم بحرین را که برای رسیدن به حقوق مسلم قانونی‌شان مبارزه می‌کنند، به شدت محکوم کرد.

حجت الاسلام جعفری رهبر یکی از احزاب برجسته شیعیان در پاکستان همچنین طی سخنانی سکوت مجرمانه جامعه بین المللی، سازمان ملل متحد، ایالات متحده آمریکا و همچنین مدعیان حقوق بشر در جهان را در برابر سرکوب فعالان حامی دموکراسی و مردم در کشور بحرین به شدت محکوم کرد.

وی در ادامه گفت: منافع مشترک آمریکا و عربستان سعودی منجر شده بحرین به این نقطه حساس و بحرانی برسد. با این حال این حکمرانان باید بدانند که مردم یمن، عربستان سعودی و بحرین از تلاش‌هایشان برای به دست آوردن حقوق مشروع و به حق خودشان عقب نشینی نخواهند کرد.

دبیرکل مجلس وحدت مسلمین در ادامه افزود: مردم در بحرین و عربستان سعودی از دموکراسی، حقوق دموکراتیک، حقوق اساسی بشر، حقوق مذهبی، فرهنگی، سیاسی و آزادی‌های مدنی محروم مانده‌اند. بیکاری بیداد می‌کند و آن‌ها خواهان دولتی هستند که نماینده آن‌ها باشد و خواسته‌های آنان را در نظام سیاسی به زبان بیاورد.

وی در پایان حمایت تمام و کمال خود را از خواسته‌های مشروع مردم بحرین و عربستان سعودی اعلام کرده و همچنین خواستار پایان دادن فوری به تجاوز عربستان سعودی در کشور یمن شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha