پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دوره های معارفی

حوزه/ مسئول فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها از تمدید دوره های معارفی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله ویژه خواهران تا ۱۱ خردادماه خبر داد.

مریم شهبازی در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه»،‌ با بیان اینکه یکی از اهداف واحد فرهنگی نشر معارف دینی و فرهنگ اهل بیت(ع) در قالب دوره های معارفی کوتاه مدت و برگزاری نشست های آموزشی به صورت تخصصی است، گفت: در همین راستا واحد معارف در طول فصل های مختلف سال با تعریف ترم های آموزش اقدام به برگزاری کلاس های متنوع برای گروه سنی مختلف کودک، نوجوان و بزرگسال کرده است.

وی افزود: در ترم تابستان نیز با توجه به اینکه ظرفیت کلاس ها تمکیل نشده است، مهلت ثبت نام در بعضی از نشست ها و کلاس های آموزشی تا 11 خرداد ماه تمدید شده است.

مسئول فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها تصریح کرد: مهلت ثبت نام در کلاس های مهدویت(2)، آموزش تفکر و معنویت، فضای مجازی بزرگسالان، معنویت رهایی بخش، مهدویت دبیرستانی ها، تفسیر تکمیلی خانم زین العابدین و مهدویت ویژه دانش آموزان راهنمایی تمدید شده است و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام در این دوره ها اقدام کنند.

 شهبازی ادامه داد: علاقه مندان برای ثبت نام در دوره ها و اطلاع از سرفصل های آموزشی دوره ها می توانند با شماره 37175514 تماس حاصل نمایند.

وی یادآور شد: واحد فرهنگی سعی کرده با برگزرای دوره های معارفی مختلف زمینه تربیت اسلامی فرزندان، ترویج معارف دینی در میان خانواده و آگاهی بخشی دینی و تاریخی را به ویژه در میان بانوان در رده های سنی مختلف داشته باشد.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha