پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 416838
۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
چند خبر کوتاه

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از برگزاری آزمون تربیت داور قرآن کریم برای اساتید تجوید قرآن خبر داد.

خانم سمیه عزیزی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری «حوزه»در خرم آباد با اشاره به اینکه در این آزمون 15  نفراز اساتید مدارس علمیه خواهران استان در مدرسه علمیه معصومیه (س) خرم آباد با هم به رقابت پرداختند، گفت: این آزمون در دو بخش کتبی و شفاهی با هدف تربیت داور قرآن کریم  برگزار شد  و ۳  نفر برگزیده این مرحله جهت حضور در دوره های صوت و لحن، به مرکز مدیریت قم معرفی می شوند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان ترویج و تعمیق فرهنگ غنی قرآن و توسعه فراگیر انس با قرآن را از اهداف برگزاری این دوره ها برشمرد و بیان داشت:آشنایی مربیان با فنون داوری مسابقات و ارتقاء سطح داوری رقابت های قرآنی را نیز از دیگر اهداف برگزاری این آزمون برشمرد.

اعزام ۱۷۰ مبلغ به مناطق شهری و روستایی شهرستان دلفان

حجت الاسلام شاهیوند، رئیس اداره تبلیغات اسلامی  شهرستان دلفان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اعزام ۱۷۰ مبلغ به مناطق مختلف این شرستان، گفت: مبلغان از ابتدا تا پایان ماه مبارک رمضان در بین روزه داران به تبیین آثار و برکات معنوی این ماه خواهند پرداخت.

وی، برگزاری جلسات و محافل قرآنی شامل جزء خوانی و جمع خوانی،برگزاری کلاس های احکام و مسائل شرعی، پاسخگویی به سؤالات و شبهات دینی روزه داران، برگزاری مراسم جشن ولادت امام حسن مجتبی(ع)، مراسم شب های قدر، شرکت در راهپیمایی روز قدس و برگزاری مسابقات کتابخوانی را از دیگر برنامه های مبلغان در ایام ماه مبارک رمضان برشمرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی  شهرستان دلفان با اشاره به ظرفیت عظیم ماه مبارک رمضان برای تبلیغ دین، خاطر نشان کرد: رمضان فرصتی برای تهذیب نفس و تربیت اخلاقی است که باید به نحو احسن از ظرفیت این ماه بهره برداری نمود .

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha