جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام مظفر سالاری

حوزه / حجت‌الاسلام سالاری بر لزوم اهتمام مبلغین و مبلغات به بحث مطالعه و تحقیق پژوهش تاکید کرد و گفت: مطالعه و پژوهش لازمه موفقیت در بحث تبلیغ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام مظفر سالاری در گردهمایی طلایه داران تبلیغ که با حضور مبلغین و مبلغات در مسجد روضه محمدیه برگزار شد، با بیان اینکه مبلغین نباید تنها به بحث تبلیغ در منابر اکتفا کنند، گفت: مبلغان باید به صورت جدی حضور و تبلیغ در فضای مجازی را جدی بگیرند.

وی بر لزوم به روز بودن مبلیغن و مبلغات در عرصه های مختلف تاکید کرد و افزود: یکی از عرصه‌هایی که مبلغین باید در آن به روز باشند فضای مجازی است که می باسیت با تمام قوا در این عرصه وارد شوند.

این پژوهشگر حوزوی با اشاره به فعالیت تبلیغی مبلغین در نقاط مختلف، اظهار کرد: مبلغین و مبلغات باید خاطرات تبلیغی خود را ثبت کنند تا نسل‌های آینده بتوانند از آن بهره ببرند و متاسفانه چون به این مهم کمتر توجه شده، به همین دلیل آثار معدودی در این حوزه وجود دارد.

حجت الاسلام سالاری در پایان بر لزوم اهتمام مبلغین و مبلغات به بحث مطالعه و  تحقیق و پژوهش تاکید کرد و گفت: مطالعه و پژوهش لازمه موفقیت در بحث تبلیغ است.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha