جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام احمدی

تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین گفت:: رسانه ملی تاثیر گذار است و جهت می دهد و فرهنگ ساز است که این یک نشانه مثبت و ارزشمند است.

حجت الاسلام مهدی احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در قزوین، به حضور اساتید حوزه علمیه قزوین در برنامه «شمیم سحر» سیمای مرکز قزوین گفت: امسال هم با هماهنگی مدیریت حوزه علمیه استان قزوین از روز اول ماه مبارک رمضان تا پایان این ماه مبارک اساتید و روحانیون برجسته  در این ویژه برنامه سحری حضور می یابند.

تهیه کننده برنامه «شمیم سحر»، همکاری حوزه علمیه با رسانه ملی را بسیار تاثیر گذار دانست و افزود:  یکی از نشانه های خوب و مثبتی که در پرتو نظام جمهوری اسلامی به دست آوردیم، وجود یک رسانه ملی، تاثیرگذار در حوزه فرهنگ، باورها، ارزش ها و تصحیح رفتار های عمومی مردم است.

وی ادامه داد: خوشبختانه رسانه ملی توانسته با همکاری خوب وقابل تقدیر روحانیون وعلمای حوزه علمیه بسیاری از شخصیتهای فرهنگی و برجسته حوزوی را شناساند ودر قالب فیلم مستند آنها را به مردم بشناساند.

حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: حوزه علمیه استان قزوین یکی از حوزه های مهم تاثیرگذار در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که بسیاری از علما و شخصیت ها و نخبگان از مدارس علمیه این استان برخاسته اند که باید با ساخت فیلم های مستند  به جامعه معرفی شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha