شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رئیس سازمان دارالقرآن الکریم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در بوشهر، تمسک به قرآن را تنها راه نجات بشریت از مشکلات دانست و بر ضرورت احیاء و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر ، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، در دیدار مهدی قره شیخ لو، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم کشور، با اشاره به ظرفیت های بالای قرآنی استان بوشهر اظهار داشت: استقبال مردم از برنامه های قرآنی به ویژه در ماه مبارک رمضان فوق العاده است.

نماینده ولی فقیه در بوشهر با اشاره به رشد برنامه های قرآنی، افزود:  سند چشم انداز قرآنی استان هشت سال قبل طراحی و تدوین شد و با اجرای آن در سالیان قبل هم اکنون شاهد به بار نشستن نتایج آن هستیم.

وی با بیان این که تنها راه نجات بشریت از مشکلات، تمسک به قرآن کریم است، افزود: باید به سمت احیاء فرهنگ عمل به قرآن کریم حرکت کنیم.

 رئیس سازمان دارالقرآن الکریم نیز در این دیدار با بیان این که استان بوشهر ظرفیت خوبی در بخش اساتید، خانه ها و مراکز قرآنی دارد، گفت: این استان در سالهای اخیر رشد خوبی در عرصه فعالیت های قرآنی داشته است.

مهدی قره شیخ لو با بیان این که بوشهر در ارزیابی های سال 94 دارالقرآن الکریم رتبه اول فعالیت های قرآنی کشور را به دست آورد افزود: این امر وظیفه ما را در مرکز برای حمایت و پشتیبانی از فعالیت های قرآنی استان سنگین تر می کند و انتظار ما از این است که نظارت و اشراف و همچنین حمایت های فکری و معنوی از فعالیت های قرآنی استان ادامه پیدا کند که این امر باعث تقویت انگیزه فعالان قرآنی خواهد شد.

حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هم ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های قرآنی اداره کل در سطح استان، آموزش، برگزاری محافل جزءخوانی و همچنین تفسیر مفاهیم قرآن را سه محور اساسی فعالیت های قرآنی این اداره کل برشمرد.

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha