پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 رئیس مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه با آیت الله نابلسی دیدار کرد

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید مفید حسینی کوهساری، رئیس مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه و حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسین آل ایوب مدیر روابط خارجی معاونت بین الملل حوزه های علمیه در رأس گروهی به نمایندگی از حوزه علمیه با آیت الله عفیف نابلسی از علمای لبنان دیدار کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید مفید حسینی کوهساری، رئیس مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه و حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسین آل ایوب  مدیر روابط خارجی معاونت بین الملل حوزه های علمیه در رأس گروهی به نمایندگی از حوزه علمیه با آیت الله عفیف نابلسی از علمای لبنان دیدار کردند.

آیت الله در این دیدار بر قدرت جمهوری اسلامی ایران و اقتدار آن به فضل پیروی ملت از رهبر معظم انقلاب تاکید کرد و گفت: مردم ایران به مسئولیت های خود در ساختن حکومت عمل می کنند تا ایران در صف کشور های پیشرفته قرار گیرد و به عمران، آبادانی و رشد معنوی برسد.

وی با اشاره به اینکه توطئه های دشمنان در ضربه وارد کردن به ایران با شکست مواجه خواهد شد، افزود: آمریکا از تشکیل ائتلافی که بتواند به ایران دست یازی کند، ناتوان ماند.

شایان ذکر است که آیت الله نابلسی پیشتر طی پیامی، برگزاری انتخابات و نتایج آن را به رهبر معظم انقلاب و حجت الاسلام حسن روحانی تبریک گفته بود.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha