پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام طه محمدی / امام جمعه همدان

حوزه/ آیت الله طه محمدی با اشاره به این که زندگی میدان جنگ و جدل نیست، گفت: زوجین بدانند که کار هر کسی در جای خود بسیار سخت است و مرد و زن باید همدیگر را درک کنند و با جر و بحث های بی مورد زندگی را به کام خود تلخ نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، ظهر امروز در مسجد مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) همدان با اشاره به اهمیت ماه رمضان اظهار داشت: ماه رمضان، زمان دستگیری و کمک به همنوعان است و این مسأله باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به تلاش همه افراد در جامعه برای شادکردن دل محرومان، افزود: علمای شیعه در طول ۱۴۰۰ سال سختی های فراوانی کشیده اند تا اسلام ناب محفوظ بماند و ما باید قدردان این نعمت باشیم.

امام جمعه همدان با اشاره به هجمه های دشمنان علیه نظام اسلامی و دین اسلام گفت: طلا کالایی ارزشمند است و همواره در معرض خطر است، اما اگر کسی صد تن کاه در بیابان داشته باشد، هیچ خطری او را تهدید نمی کند و حکایت دین اسلام در این روزگار هم مانند طلا است که دزدان در کمین ربودن آن هستند.

وی در ادامه با بیان این که باید با تمام تلاش خود دین را از دست دشمنان و شیاطین حفظ کنیم، گفت: دین خدا همواره در خطر هجوم شیاطین است و باید دعا کنیم که خدا ما را از شر شیاطین حفظ کند.

آیت الله طه محمدی با اشاره به فتنه های آخر الزمان، ابراز داشت: امروز فتنه های آخر الزمان از یک سو و غفلت ما از سویی دیگر سبب شده که اوضاع جامعه به سمت انحرافات تمایل پیدا کند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت حفظ نهاد خانواده، گفت: در زندگی زناشویی باید احترام متقابل وجود داشته باشد؛ زوجین باید یکدیگر را تحمل کنند. بدترین گناه آن است که انسان برای کتک زدن همسر خود دست خود را بالا ببرد.

وی در پایان با بیان این که مردان بد اخلاق در قبر فشار سختی دارند، افزود: زندگی میدان جنگ و جدل نیست و زوجین بدانند که کار هر کسی در جای خود بسیار سخت است و مرد و زن باید همدیگر را درک کنند و با جر و بحث ها زندگی را به کام خود تلخ نکنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha