سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
اسلام هراسی

حوزه/اقدام شبانه افراد ناشناس در آلمان و نصب سیخ‌های چوبی با اعضای بدن گوشت خوک، بار دیگر روند اسلام‌هراسی در غرب را پررنگ کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»به نقل از فاکس نیوز، اسلام‌هراسی بار دیگر در یکی از مناطق دنیا به وقوع پیوسته و این بار این اتفاق مربوط به کشور آلمان می‌باشد.

در این راستا پلیس آلمان روز دوشنبه اعلام کرد: در شهرستان شرقی ارفورت، مرکز ایالت تورینگن آلمان و یکی از شهرهای پرجمعیت این کشور، قطعه زمینی که مسلمانان آن را برای ساخت و ساز مسجد جدیدی آماده می‌کردند، توسط گوشت خوک ناپاک شد.

در این حادثه افراد ناشناس 9 سیخ چوبی را که بخش‌های مختلف بدن خوک به سر آن‌ها متصل شده بود، در زمینی که قرار بود مسجد در آن ساخته شود به نمایش گذاشتند. این سیخ‌های چوبی که هر کدام تقریبا 5 فوت (1و نیم متر) ارتفاع داشتند، به شکل هولناکی سر خوک، پا، احشای خوک و دیگر اعضای بدن مرده حیوان را به نمایش می‌گذاشتند.

به گفته پلیس هنوز عاملان این عمل وحشیانه و اسلام‌هراسانه شناسایی نشده‌اند. گفته می‌شود ساخت این مسجد در شهر ارفورت با مخالفت‌هایی از جانب نژادپرستان صلیبی مواجه شده و گردهمایی اعتراض آمیزی نیز در این رابطه برگزار شده‌اند. بعضی از معترضان صلیب‌های بزرگی را در همسایگی محل ساخت مسجد برپا کرده‌ بودند.

محمد سلیمان ملک سخنگوی جامعه اسلامی ارفورت در بیانیه‌ای به خبرنگاران گفت: هرچند چنین اتفاقاتی باعث نمی‌شود ما متانت خویش را از دست بدهیم اما غم انگیز و مایه تاسف است که عده‌ای برای رسیدن به اهداف‌شان حاضرند دست به اقداماتی تا این حد سطح پایین و قبیح بزنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha