جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه یزد

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه یزد گفت: در جهت تقدیر و تشکر از زحمات این عزیزان ، با تصمیم مدیریت محترم حوزه علمیه یزد اقدام به دیدار و سرزدن به منازل و یا محل کار این عزیزان گرفتیم.

حجت الاسلام سید مهدی حسینی راد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد؛ با اشاره به اینکه با توجه به در پایان سال تحصیلی حوزه های علمیه قرار داریم و طلاب نیز از درس فارغ شده اند و اساتید در طول سال تحصیلی زحمات بسیاری زیادی را در مسئله آموزش، تهذیب و اخلاق طلاب متحمل شده اند، گفت: در راستای تقدیر و تشکر از زحمات این عزیزان، با تصمیم مدیریت حوزه علمیه یزد اقدام به دیدار و حضور در منازل و یا محل کار آنان می شود.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه یزد خاطر نشان کرد: این امر از روز معلم در استان یزد کلید خورد و تاکنون حدود نیمی از اساتید مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفته اند.

وی افزود: با توجه به اینکه تمامی اساتید حوزه علمیه استان مورد احترام هستند، به همراه مدیر حوزه علمیه استان یزد به دورترین شهرستان ها نیز سرزده شد تا بتوانیم گوشه ای از زحمات این عزیزان را جبران کرده باشیم.

حجت الاسلام حسینی راد با اشاره به اینکه در این دیدارهای صمیمانه، اساتید مشکلات را به مدیر حوزه علمیه یزد منتقل می کنند تا در سال های تحصیلی آینده شاهد اینگونه مشکلات در مدارس علمیه استان نباشیم.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه یزد اظهار داشت: در طول سال های تحصیلی گذشته اشکالاتی در نحوه تدریس برخی از اساتید وجود داشت که با این جلسات به خوبی مسائل برطرف شد، به گونه ای که در سال تحصیلی اخیر یکی از بی نقص  ترین سال ها برای اساتید بود.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha