جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین فاطمیان

حوزه/ امام جمعه شهرستان اقبالیه گفت: انجام گناه در محضر امام زمان(عج) بسیار زشت و نوعی جنگ با حضرت است، لذا باید با توبه زمینه های بخشش گناهان را فراهم کرده و حضرت ولی عصر(عج) را خوشحال کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی فاطمیان ظهر امروز در جمع نمازگزاران روزه دار در مسجد امام حسین (ع) شهر اقبالیه با اشاره به ظرفیت های معنوی ماه ضیافت الهی، گفت: خدای تبارک و تعالی در این ماه به دنبال بهانه است تا بندگان خود را که در مسیر غفلت و پشیمانی قرار گرفته اند، بر سر سفره با برکت رمضان فرا خواند تا غفران و رحمت شامل حال آنان شود.

وی با بیان این که ماه رمضان فرصتی است که باید کمال استفاده از آن را برده و خود را از غفلت دور کنیم،افزود: ماه مبارک رمضان به عنوان یکی از ماه های کلیدی و فرصت استجابت دعا  است، لذا باید از لحظه های این روزها و شبها استفاده کنیم .

حجت الاسلام والمسلمین فاطمیان با تاکید بر ضرورت دستگیری از فقرا و مستمندان، خاطرنشان کرد:  یکی از ظرفیت های مهم ماه مبارک رمضان بازشدن درهای بخشش خداوند است که انسان می تواند در این شرایط برای بخشش گناهان خود و دوری از عذاب الهی تلاش کند.

امام جمعه شهر اقبالیه در پایان گفت: انجام گناه در محضر امام زمان(عج) بسیار زشت و نوعی جنگ با حضرت است، لذا باید با توبه زمینه های بخشش گناهان را فراهم کرده و حضرت ولی عصر(عج) را خوشحال کنیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha