جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
روحانیون رزمی تبلیغی عراق در عملیات آرادسازی موصل

حوزه/ شیخ رشید الوائلی مسئول محور "تل عبطه" در کمیته تبلیغ، پشتیبانی و دفاع از مقدسات عراق وابسته به آستان مقدس علوی گفت: نیروهای بسیج مردمی عراق و روحانیون عراقی در حال پیشروی به مرکز شهر "البعاج" هستند و الان در ۱۵ کیلومتری شهر "البعاج" در غرب استان نینوا قرار دارند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» شیخ رشید الوائلی مسئول محور "تل عبطه" در کمیته تبلیغ، پشتیبانی و دفاع از مقدسات عراق وابسته به آستان مقدس علوی گفت: نیروهای بسیج مردمی عراق و روحانیون عراقی در حال پیشروی به مرکز شهر "البعاج" هستند و الان در 15 کیلومتری شهر "البعاج" در غرب استان نینوا قرار دارند.

وی افزود: نیروهای بسیج مردمی بعد از آزادسازی روستا ها و مناطق مشرف بر مرزهای سوریه با نیروهای کرد و بسیج مردمی اهل سنت در شمال البعاج همراه شد و داعشی های حاضر در البعاج را از شمال، غرب و شرق محاصره کرده و راه گریزی جز جنوب و صحرای الرمادی و منطقه الثرثار برای آنان باقی نمانده است.

الوائلی تاکیدکرد:  دوره گروهک های تروریستی داعش در منطقه به پایان رسیده است و عراقی ها باید بشارت پیروزی خود و نابودی گروهی که می خواستند به آنان و مقدساتشان تعرض را بدهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha