پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سرکار خانم رباب صدر، خواهر امام صدر و مدیر مؤسسات امام صدر در لبنان

حوزه/ سیده رباب صدر خواهر امام موسی صدر گفت: در خصوص مسئله ناپدید شدن امام موسی صدر، ما از مسلمانان می خواهیم تا به این مسئله توجه داشت و در اولویت قرار دهند تا این عزیزان آزاد شوند و به سلامت به دامان خانواده و دوستان و میدان جهاد برگردند. ما از وفاداری دوستان امام صدر و کسانی که ما را کمک کردند و در این مسیر تلخ و ناگوار با ما ماندند تشکر می کنیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، سیده رباب صدر خواهر امام موسی صدر و رئیس موسسه امام موسی صدر مراسم افطاری را با حضور عنایه عزالدین نماینده رئیس جمهور لبنان و ایوب حمید نماینده رئیس مجلس لبنان و جمعی از شخصیت ها برگزار کرد.

رباب صدر طی سخنانی از حامیان کارهای انسانی که این موسسه بر اساس شیوه امام موسی صدر انجام می دهد، تشکر کرد.

وی دستاوردهای اخیر و برنامه های آینده این موسسه را بیان کرد و گفت: اما در خصوص مسئله مقدس ما که همان مسئله ناپدید شدن امام موسی صدر و برادران ایشان، شیخ محمد یعقوب، سید عباس بدر الدین است. ما از مسلمانان می خواهیم تا به این مسئله توجه داشته و در اولویت قرار دهند تا این عزیزان آزاد شوند و به سلامت به دامان خانواده و دوستان و میدان جهاد برگردند.

رئیس موسسات امام صدر لبنان خاطر نشان کرد: ما از وفاداری دوستان امام صدر و کسانی که ما را کمک کردند و در این مسیر تلخ و ناگوار با ما ماندند تشکر می کنیم و از لبنانی ها و لیبیایی هایی که مانع تحقق این مسئله می شوند، ابراز ناخشنودی می کنیم.

وی گفت: ما با امام موسی صدر و برادرانش تجدید پیمان می کنیم و به ثوابت این مسئله مقدس پایبندیم و تا آخرین نفس آن را پیگیری می کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha