جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسجد حضرت رقیه دختر امام علی (ع) در مصر

حوزه/ دکتر مجدی شریف مسئول محله "الخلیفه" طرح نوسازی و توسعه مسجد حضرت رقیه دختر امام علی (علیهما السلام) را با حضور سعید عبد الجواد معاون خود و تعدادی از مشاورین و طراحان مورد بحث و بررسی قرار داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، دکتر مجدی شریف مسئول محله "الخلیفه" طرح نوسازی و توسعه مسجد حضرت رقیه دختر امام علی (علیهما السلام) را با حضور سعید عبد الجواد معاون خود و تعدادی از مشاورین و طراحان مورد بحث و بررسی قرار داد.

مجدی شریف گفت: اقدامات لازم با استانداری برای اختصاص زمین به این طرح انجام گرفته و مساحت آن بیان شده و درخواستی برای موافقت وزارت آثار باستانی مصر ارائه شده است.  همچنین متراژ و حد و حدود این طرح با هماهنگی سازمان برنامه ریزی شهری تشریح شد.

وی تصریح کرد: با هماهنگی های وزارت فرهنگ موافقت شده و یک نامه درخواست که در آن حد و حدود طرح مشخص شده برای آگاهی از نظر وزارت آثار باستانی ارسال شد. همچنین یک نامه درخواستی برای استانداری قاهره برای سوال در مورد لزوم الحاق زمین های دیگر به این طرح ارسال خواهد شد.

شریف افزود: یک نشست دیگر بعد از انجام در خواست ها از سوی نهادهای اجرایی و با هماهنگی با مدیر اداره برنامه ریزی برای تسهیل و حل مشکلات پیش روی طرح، برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha