جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تظاهرات بحرین

حوزه/ عبد الغنی خنجر سخنگوی جنبش آزادی و دموکراسی بحرین «حق» گفت: وضعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم نگران کننده و خطرناک است و در اقامت اجباری به سر می برد و محیط منزل ایشان به پادگان نظامی تبدیل شده و سرنوشت ایشان از زمان هجوم خونین مزدوران رژیم آل خلیفه به منطقه الدراز در روز سه شنبه نامشخص است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، عبد الغنی خنجر سخنگوی جنبش آزادی و دموکراسی بحرین «حق» گفت: وضعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم نگران کننده و خطرناک است و در اقامت اجباری به سر می برد و محیط منزل ایشان به پادگان نظامی تبدیل شده و سرنوشت ایشان از زمان هجوم خونین مزدوران رژیم آل خلیفه به منطقه الدراز در روز سه شنبه نامشخص است.

وی تصریح کرد: فشار و هجوم اخیر به شهرک الدراز با چراغ سبز آمریکا که دونالد ترامپ  در نشست سران ریاض به دیکتاتور حمد بن عیسی نشان داد، انجام گرفت؛ لذا رژیم به سرکوب خونین و اقدامات تروریستی بیشتری علیه فعالان و انقلابیون و مناطق مختلف بحرین روی می آورد.

عبد الغنی خنجر اشاره کرد: 5 نفر به شهادت رسیده اند و بر اساس آمار رسمی هشت نفر زخمی در وضعیت بسیار وخیمی به سر می برند و بیش از 300 زندانی زیر شکنجه و آزار و اذیت قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه جنایت های نیروهای امنیت ملی، هیچ دستاورد سیاسی برای رژیم نخواهد داشت و انقلاب را متوقف نخواهد کرد؛ بلکه برعکس خشم و عصبانیت مردمی را بیشتر می کند، بر اهمیت پایداری، صبر و تداوم تظاهرات در الدراز و سرتاسر بحرین تاکید کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha