جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 417013
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
تبلیغ

حوزه/ معاون فرهنگی و اجتماعی اداره ‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از برپایی خیمه‌ های معرفت در ۱۲ پارک تبریز با حضور روحانیون خبر داد.

حجت‌ الاسلام محمدرضا خلیلی، معاون فرهنگی واجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، از برپایی خیمه‌ های معرفت در پارک های تبریز خبر داد و ابراز داشت: خیمه های معرفت همزمان با ماه مبارک رمضان در ۱۲ پارک تبریز برپا شده و ۳۰ نفر از روحانیون و طلاب حوزه‌ های علمیه در این خیمه‌ ها حضور دارند.

وی افزود: ویژه برنامه‌ های خیمه‌ های معرفت در محل پارک های ائل ‌گلی، ائل باغی، شمس تبریزی، پارک مفاخر، ارتفاعات کوه عون ‌بن‌ علی و مقبره الشعرا همه روزه از ساعت ۲۰ الی ۲۴ در ماه مبارک رمضان برپا خواهد بود.

حجت‌ الاسلام خلیلی تاکید کرد: در این پارک‌ ها غرفه‌ های کودکان و نوجوانان، غرفه‌ های مشاوره خانواده، غرفه عرضه محصولات فرهنگی و پرسش و پاسخ مذهبی برپا شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی عنوان کرد: روحانیون و مبلغین در بحث‌ های تبلیغی و در خیمه های معرفت، احکام وقف را مطرح کرده و مردم را با احکام اسلامی آشنا می کنند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha