پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه امروز حفظ و انتقال آرمان های امام (ره) به جامعه به ویژه نسل جوان وظیفه روحانیت است، گفت: با انتقال این آرمان ها به نسل جوان جامعه می توان در تربیت افرادی مومن و انقلابی برای نظام گام برداشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از لرستان؛حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی، امروز در جلسه برنامه ریزی بزرگداشت سالگرد امام خمینی (ره) با بیان اینکه راه امام(ره) راه پیشرفت، اقتدار و سربلندی امت ایران اسلامی است، گفت: ملت ولایت مدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی همچنان با تکیه بر اندیشه های امام (ره) و در سایه عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری، در راه حفظ و اعتلای آرمان های اسلام و انقلاب تلاش می  کنند.

وی با اشاره به اینکه استکبار ستیزی از شاخصه های مکتب امام (ره) است، خاطر نشان کرد: مردم ایران اسلامی هوشیار و بصیر هستند و همواره مراقب خطرات نفوذ دشمن به کشورعزیزمان ایران خواهند بود .

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه امروز حفظ و انتقال آرمان های امام (ره) به جامعه به ویژه نسل جوان وظیفه روحانیت است، گفت: با انتقال این آرمان ها به نسل جوان جامعه می توان در تربیت افرادی مومن و انقلابی برای نظام گام برداشت.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی در ادامه با اشاره به انتخابات اخیر و حضور حداکثری مردم، بیان داشت: ملت با بصیرت و غیور ایران اسلامی در دفاع از آرمان های انقلاب همیشه در صحنه هستند و مشارکت بالای آنان در این انتخابات موجب شادی دوستداران و یاس و ناامیدی دشمنان نظام شد و با مشارکت بالای خود در پای صندوق های رای نشان دادند که همواره در خط امام و عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در حرکت هستند.

وی در پایان با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه مراسم سالگرد امام خمینی (ره) در بروجرد اندیشیده شده است، گفت: این مراسم صبح 14 خرداد در مسجد امام خمینی (ره) بروجرد برگزار خواهد شد. 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha